شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی یا رسانه های اجتماعی امروزه یکی از مهم ترین بخش بازاریابی دیجیتالی تبدیل شده اند که ابزاری برای جذب مخاطب دارد و این ابزار نیاز به دقت و مدیریت دارد که این مدیریت نیاز به آموزش مناسب دارد.
فعالیت بالای مخاطبان بالقوه همه ی کسب وکارها در آن و به صرفه بودن این نوع از روش بازاریابی دیجیتال از دلایل اهمیت این شبکه های اجتماعی است علاوه بر این نرخ تبدیل مخاطب به مشتری بیش از دیگر فضاهای مجازی مثل سایت و ایمیل می باشد.
مدیریت شبکه های اجتماعی
کاربران و مدیران امروزه در کار با شبکه های اجتماعی مختلف اعم از تلگرام و اینستاگرام نیاز دارند تا با قابلیت ها و چگونگی استفاده از این نوع شبکه های اجتماعی و خاصیت های آنها در رشد کسب وکار، اطلاعاتی را کسب کنند
مدیریت شبکه های اجتماعی بسیار فراتر از مدیریت ارتباطات و تولید محتوا است البته تولید محتوا بسیار مهم است اما مدیریت شبکه های اجتماعی به غیر از تولید محتوا به جذب مخاطب و افزایش دسترسی به برند توجه دارد
انتخاب پلتفرم مناسب
برای مدیریت شبکه های اجتماعی باید بهترین پلتفرم مناسب شبکه های اجتماعی برای کسب و کارخود را انتخاب کنید به علاوه برای انتخاب پلتفرم مناسب و به عبارت دیگر شبکه اجتماعی باید اطلاعات کلی از این نوع پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی داشته باشید و بایستی آموزش ببینید
استراتژی شبکه های اجتماعی
بعد از انتخاب پلتفرم برای کسب و کار باید برنامه ریزی و زمان بندی محتوا و استراتژی و همچنین تعیین نوع محتوا مخصوص کسب وکار را انتخاب کنید که شناخت مخاطبان و محتوای مورد علافه جزء قدم اول می باشد که شناخت مخاطبان و تولید محتوای کاربر پسند نیازمند آموزش های مناسب است
تولید محتوا
تولید و انتشار محتوای جذاب برای شبکه های اجتماعی هدف بزرگی است که برای جذب مخاطب بیشتر ضروری است که تولید محتوای جذاب و کاربر پسند داشته باشیم
تولید محتوای کاربر پسند و جذاب نیازمند آموزش تولید محتوا می بادشد
انواع آموزش شبکه های اجتماعی
- آموزش حضوری شبکه های اجتماعی
- آموزش غیر حضوری شبکه های اجتماعی
آموزش حضوری شبکه های اجتماعی در لاین استور
لاین استور مشاور و مجری تبلیغات شبکه های اجتماعی اقدام به برگزاری دوره های حضوری شبکه های اجتماعی در شهر بزرگ تهران برگزار می کند . این دوره آموزش حضوری شبکه های اجتماعی که آموزش تلگرام و اینستاگرام و لینکدین است مطابق با آخرین بروزرسانی ها و آخرین قابلیت های اضافه شده در هریک از این شبکه های اجتماعی است
این دوره حضوری شبکه های اجتماعی در ۸ جلسه صورت می گیرد و مدرس این دوره از شبکه های اجتماعی مهندس درویش زاده مدیر سایت لاین استور و مشاور و مجری آموزش و تبلیغات در شبکه های اجتماعی می باشد
آموزش غیرحضوری شبکه های اجتماعی در لاین استور
دانشگاه های مفهومی شبکه های اجتماعی
دانشگاه های مفهومی شبکه های اجتماعی لاین استور که به صورت مفهومی و براساس خواندن مقالات به چند دانشکده تقسیم شده است و کاربر با خواندن مقالات هریک از دانشکده های شبکه های اجتماعی به فراگیری مطالب هریک از شبکه های اجتماعی می پردازد
دانشگاه شبکه های اجتماعی لاین استور که از ۵ دانشکده شبکه اجتماعی درست شده است که عبارتند از:
۱٫ دانشکده تلگرام
۲٫ دانشکده اینستاگرام
۳٫ دانشکده لینکدین
۴٫ دانشکده واتس اپ
۵٫ دانشکده لاین