دانشجویی را فرض کنید که فردا امتحان دارد، ولی نمی تواند بی خیال وایبر شود و پای کتاب و درس اش بنشیند. مردی را فرض کنید که از صبح که به محل کارش رفته، موفق نشده است هیچ کاری انجام دهد چراکه مدام مشغول سر زدن به فیس بوک است، …
ادامه مطلب
آموزش های تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی
اسفند, 1394
-
2 اسفند
شبکه های اجتماعی نارفیقان کودکان و نوجوانان
نوجوانی برههای طوفانی است. فردی که نه کودک است و نه بزرگسال درگیر دست و پنجه نرم کردن با هویت خویش است. تصویر روشنی از خود و جنسیتش ندارد. هویتیابی یکی از مراحلی است که نوجوان باید از آن گذر کند. مرحلهای که فرد باید رشتههای عاطفه و عقل خود …
ادامه مطلب -
1 اسفند
بازاریابی معکوس و کسب و کار اینترنتی
بسیاری از کسب و کارها , به خصوص کسب و کارهای کوچک , از رقایت های فزاینده و فرساینده به ستوه آمده اند و به دنبال روش هایی می گردند که فروش محصولاتشان را آسانتر سازد. یکی از راهکارهای موثر برای این دسته از کسب و کارها استفاده از روش …
ادامه مطلب -
1 اسفند
چگونه از Twitter استفاده کنیم؟ ۲
۵- دوستان و افراد مورد علاقه خود را سازماندهی کنید. اگر افراد زیادی را در توییتر دنبال یا Follow می کنید، بهتر است با ساختن لیست های مجزا آنها را در دسته بندی های مختلف لیست کنید. به پروفایل هر صفحه بروید. بر روی آیکون پروفایل آن صفحه در کنار …
ادامه مطلب -
1 اسفند
شبکه های اجتماعی (معرفی) ۲
در این قسمت از معرفی شبکههای اجتماعی میخواهم شبکههای اجتماعی با زمینه فعالیت بیزینس و روابط تجاری و کسب و کار را معرفی کنم. AdvisorGarage – یک دایرکتوری آنلاین از مشاوران که مایل به کمک به کارآفرینان نو پا است.. ArtBreak – شبکه اجتماعی هنرمندان برای به اشتراک گذاری و …
ادامه مطلب -
1 اسفند
پرکاربردترین شبکه های اجتماعی ۲
۱۱) فیلکر (Flickr) فیلکر، یک شبکه اجتماعی جهت مدیریت عکس ها به صورت آنلاین و برنامه ای کاربردی جهت به اشتراک گذاری، شهرت پیدا کرده است. فیلکر دو هدف اصلی را دنبال می نماید. هدف اول در دسترس قرار دادن عکس هایی که برای دیگران اهمیت دارد. هدف دوم ارائه …
ادامه مطلب
بهمن, 1394
-
30 بهمن
چهار استراتژی بازاریابی محتوایی برای تقویت برند شخصی
بازاریابی محتوایی، در قالب تولید و به اشتراک گذاری محتوای مفید مثل متن یا ویدیو برای جذب بازدیدکنندگانی از فضای مجازی که بتوانند با برند شما ارتباط برقرار کنند، می تواند یکی از موفق ترین شیوه های بازاریابی دیجیتال برای برند شخصی شما باشد؛ تنها در صورتی که استراتژی فکر شده …
ادامه مطلب -
30 بهمن
چگونه از Twitter استفاده کنیم؟ ۱
شبکه های اجتماعی گوناگون، توانایی ها، مزایا و استفاده های متفاوتی به همراه دارند. توییتر را می توان به دلیل سرعت به اشتراک گذاری اطلاعات به محض وقوع و ارتباط بی درنگش با مخاطب، یک “شبکه اجتماعی منحصر به فرد” دانست. اطلاعاتی که به صورت رک، بی پرده، سریع و …
ادامه مطلب -
30 بهمن
شبکه های اجتماعی (معرفی) ۱
چقدر با شبکه های اجتماعی آشنا هستید؟ نقش آنها را در زندگی واقعی چطور میبینید؟ فکر میکنید چه تعداد از آنها در اینترنت فعال هستند و چه خدماتی ارائه میدهند؟ پنج تا ، ده تا ، بیست تا … قول میدهم تعدادشان بیش از چیزیست که در ذهن شماست … …
ادامه مطلب -
30 بهمن
پرکاربردترین شبکه های اجتماعی ۱
۱) فیس بوک (Facebook.com) امروزه دیگر اکثریت جامعه با این شبکه اجتماعی آشنا می باشند و در میان دیگر شبکه های اجتماعی از رتبه بالاتری برخوردار می باشد. این شبکه اجتماعی بعنوان پررونق ترین شبکه در میان بیلیون کاربر خود می باشد. شرکت ها و سازمان ها می توانند صفحات …
ادامه مطلب -
29 بهمن
نکاتی برای موفقیت در بازاریابی محتوایی
مراجعه کنندگان می خواهند «ببینند» چه چیزی برای گفتن دارید، نه اینکه بخوانند. هر بار که ایده ای جدید برای یک مطلب داشتید، ابتدا فکر کنید چطور می توانید آن را به صورت تصویری ارائه کنید. اگر بخواهیم یک دلیل برای وجود بازاریابی محتوا ارائه کنیم، آن جلب توجه است. …
ادامه مطلب -
29 بهمن
ابزار کلیدی پیروزی در بازاریابی محتوایی
در زمانهای که کاربران اینترنت هر روز با انبوهی از محتواهای گوناگون مواجه میشوند و در انتخاب آنها آزادی عمل دارند، آشنا نبودن با ابزارهای بازاریابی محتوایی یا استفاده نامناسب از این ابزارها توسط صاحبان کسبوکارهای اینترنتی، منجر به هدر رفتن تلاشها و هزینههای صرف شده میشود. از این رو …
ادامه مطلب -
29 بهمن
چهار مولفه ضروری بازاریابی محتوایی موفق
بازاریابی محتوایی اهمیت دارد. هر کسی که تصمیم به راه اندازی کسب و کاری گرفته باشد به خوبی از این موضوع آگاه است (یا حداقل باید باشد). با این حال، آخرین آمار ها نشان می دهند تنها ۳۰ درصد از کسب و کار های B2B اعتقاد دارند استراتژی محتوایی شان اثربخش …
ادامه مطلب -
29 بهمن
تفاوت بازاریابی محتوایی و بازاریابی شبکه اجتماعی
بازاریابی شبکه اجتماعی با محتوا در هم تنیده است و شرکتها در شبکههای اجتماعی از محتوا برای ارتباط برقرار کردن با مخاطب بهره میگیرند اما چیزی که باید به آن معتقد باشیم این است که هر دوی اینها استراتژیهای متفاوتی دارند، با اهداف و پروسههای مستقل. برای واضحتر شدن موضوع …
ادامه مطلب -
28 بهمن
چگونه یک موضوع در شبکههای اجتماعی ترند میشود؟
این روزها شبکههای اجتماعی پربازدیدترین صفحههای اینترنتی هستند. روزانه تعداد بیشماری از موضوعها و پستهای مختلف روی این شبکهها منتشر میشود. اما آنچه بیش از همه اهمیت دارد، تاثیر این پستها در رواج یک موضوع و شناخته شدن آن است. کاری که اصطلاحا آن را روال شدن یا «ترند شدن» مینامند. …
ادامه مطلب -
28 بهمن
دلایل برتری لاین به تلگرام
هیچ از یک ما نمیخواهیم در هنگام استفاده از اپلیکیشنهای پیامرسان احساس آسیبپذیری کنیم. ما دوست داریم مطمئن شویم که میتوانیم عکسهای خانوادگی، عکس تعطیلات با دوستان، جشن تولد یا اطلاعات کاری و جزئیات یک قرار را بدون هیچگونه احساس آسیبپذیری و به دور از هرگونه وققه به اشتراک بگذاریم. …
ادامه مطلب -
28 بهمن
انواع مدیران شبکه های اجتماعی
مدیر رسانه های اجتماعی شغل نسبتا جدیدی است. تا همین چند وقت پیش اگر با کسی راجع به چنین شغلی صحبت می کردید، شاید با تعجب نگاهتان می کرد. اما از وقتی که شبکه های اجتماعی رشد کردند و جزئی جدایی ناپذیر از زندگی مردم شدند، به بخش مهمی از …
ادامه مطلب -
28 بهمن
رهایی از شر پیامهای تبلیغاتی تلگرام
آخرین بهروزرسانی اپلیکیشن تلگرام حاوی تغییرات مهمی بود. نسخه ۳.۵ اپلیکیشن پیامرسان تلگرام چند روز قبل برای پلتفرم اندروید و آیاواس عرضه شد و همزمان در گوگل پلی استور و اپ استور قرار گرفت. در این نسخه سرانجام امکانی قرار داده شده که با فعال کردن آن میتوانید جلو اضافه …
ادامه مطلب -
27 بهمن
لزوم ذکر منبع خبر در شبکه های اجتماعی
بهرهگیری از ظرفیت شبکههای اجتماعی مدتی است که بهعنوان یکی از راهکارهای ایجاد فضای تعاملی در رسانهها ازجمله خبرگزاریها از سوی کارشناسان پیشنهاد و از سوی صاحبان رسانه عملی میشود. تبلیغات شبکه های اجتماعی برخی بر این باورند که با پیشرفت روزافزون شبکههای اجتماعی و رسانههایی که در آینده میآیند، …
ادامه مطلب -
27 بهمن
آموزش پاک سازی فایلهای دانلود شده در شبکههای اجتماعی موبایلی!
در حال حاضر بسیاری از افراد از شبکههای اجتماعی موبایلی برای ارتباطات خود استفاده میکنند و این موضوع در ایران نیز به وفور دیده میشود. چنین شبکههایی کمک میکنند تا ارتباطات افراد سریعتر و سادهتر شود و در مقابل هزینه بسیار کمی نیز دارند. در این میان با وجود اینکه …
ادامه مطلب -
27 بهمن
آموزش بازاریابی اینترنتی در تلگرام ۲
مثال ساده انجام بازاریابی اینترنتی در مطالب قبلی وبلاگ و همچنین صفحه تعریف بازاریابی اینترنتی در وب سایت در مورد مراحل انجام بازاریابی اینترنتی توضیحاتی خدمت شما ارائه داده ام. در این مطلب یک مثال ساده از انجام بازاریابی اینترنتی که هم اکنون در حال انجام در وب سایت پرسیما …
ادامه مطلب -
27 بهمن
چگونه اعضاء کانال خود را در تلگرام افزایش دهیم؟
از زمان ارائه قابلیت کانال توسط تلگرام کانال های زیادی با موضوعات مختلف توسط کاربران ایجاد شده اند و برای مدیران کانال ها اولین سوالی که پیش می آید این است که چطور تعداد اعضاء کانال را افزایش بدهند. خب طبق معمول همیشه افراد دنبال راحت ترین راه می گردند …
ادامه مطلب -
26 بهمن
موفقیت در شبکه های اجتماعی چیست؟
وقتی که شما شروع به فعالیت در شبکه های اجتماعی میکنید، به چه چیزی فکر میکنید؟ – چگونه به بیش از ۲۰۰۰۰ طرفدار برسید؟ – شاید هم به زیر ۱۰۰۰ طرفدار فکر میکنید؟ به هرحال سریعا مسیر فکری خود را تغییر دهید، البته طرفداران پارامترهای هدف شما هسنتد ولی هدف …
ادامه مطلب -
26 بهمن
آموزش بازاریابی اینترنتی در تلگرام ۱
بازاریابی اینترنتی به فرایند جذب و حفظ مشتری از طریق اینترنت گفته می شود. در انجام این نوع از بازاریابی باید اهداف را مشخص کرد و سپس وب سایتی مناسب از جهات مختلف مانند نحوه طراحی و برنامه نویسی مطابق با این اهداف تهیه کرد. تعیین اهداف در انجام بازاریابی …
ادامه مطلب -
26 بهمن
چگونه حساب کاربری خود را از سایتها و شبکههای اجتماعی حذف کنیم؟
پاک کردن یک اکانت اینترنتی همیشه آنقدرها هم که فکر میکنیم ساده نیست. متاسفانه قانون و مراحل پاک کردن حساب کاربری در همه وبسایتهای اجتماعی یکسان نیست و در برخی خداحافظی کردن واقعا کار حضرت فیل است! برخی از سایتها هستند که نمیدانیم به چه زبانی به آنها بفهمانیم که …
ادامه مطلب -
26 بهمن
آینده کسب و کارهای اینترنتی
در این مقاله به: آینده کسبوکارهای اینترنتی یا ۵ تغییر بزرگ در دنیای وب پرداخته میشود. ۱. موبایل و تبلت پیشبینیهای صورت گرفته بیان میکند که تا سال ۲۰۱۷ حدود ۹۰ درصد وبگردیها و استفاده از اینترنت با تلفن همراه و موبایل خواهد بود. بنابراین تا حدود سه سال آینده از …
ادامه مطلب -
25 بهمن
بازاریابی رسانه اجتماعی چیست؟
Social Media یا رسانه اجتماعی یک اصطلاح کلی است و ممکن است سایتهای اجتماعی مختلف مدیاهای کامل متفاوت از هم فراهم کنند.به عنوان مثال توئیتر ، یک سایت اجتماعی است که برای اشتراک گذاری پیام های کوتاه طراحی شده است.در مقابل فیس بوک ، یک سایت شبکه اجتماعی کامل است …
ادامه مطلب -
25 بهمن
شبکه های اجتماعی مان را چگونه انتخاب و مدیریت کنیم؟
به هیچ وجه نمیتوان منکر تاثیر شبکه های اجتماعی در رشد کسب و کار، فروش و برندینگ شد. ولی این امر در کنار مقرون به صرفه بودن، نکات کلیدی و حساسی هم دارد که رعایت آنها به خصوص برای برندینگ و فعالیت های دراز مدت، بسیار حیاتی و ضروری است. …
ادامه مطلب -
25 بهمن
ویروسی که شبکههای اجتماعی شما را کنترل میکند
به تازگی ویروسی از خانواده malwareها یافت شده است که با نفوذ به شبکههای اینترنتی کاربران، علاوه بر سرقت ترافیک اینترنت، مدیریت شبکههای اجتماعی آنها را به دست میگیرد. این تخریبگر که Linux/moose نام دارد، توسط تیم تحقیقاتی eset یافت شده که با فعالیت تقلبی در شبکههای اجتماعی در واقع قصد سرقت ترافیک شبکه کاربران را …
ادامه مطلب -
25 بهمن
هفت نکته برای تبلیغات در اینستاگرام
در زمانی که وبلاگها در میان مردم به شهرت رسیدند، بازاریابی و تبلیغات از طریق افراد تاثیرگذار (influencer marketing) رواج یافت. اینستاگرام در حال حاضر آخرین معدن طلایی است که به عنوان پلت فورمی برای تبلیغات از آن استفاده میشود. این پلتفورم برای انواع و اقسام شرکتها به خوبی کار …
ادامه مطلب