پولسازترین ایده ها راه اندازی کسب و کار در سال ۹۹
سلام و درود فراوان به همراهان عزیز و همیشگی سایت محبوب لاین استور
در این مطلب می پردازیم به پولسازترین ایده ها راه اندازی کسب و کار در سال ۹۹ ، همراه ما باشید .
داشتن و حفظ یک کسب و کار آنلاین این امکان را برای کارآفرینان فراهم میکند که بتوانند از راه دور و از هر نقطهی دنیا کسب درآمد داشته باشند. این ایده از هر زمان دیگری جذابتر و امکانپذیرتر است، اما بسیاری از کارآفرینان با نحوهی شروع کار مشکل دارند. مهمترین قدم برای شروع یک کسب و کار آنلاین سودآور، یافتن یک ایده کسب و کاری است که با مهارتها و نقاط قوت شما مطابقت دارد. در این نوشتار با ۱۱ ایده پولساز برای راه اندازی کسب و کار در ۲۰۲۰ آشنا میشویم.
خواه شما به دنبال کارآفرینی تمام وقت باشید و خواه صرفاً میخواهید یک کسب و کار پاره وقت را برای درآمد منفعل شروع کنید، محصول یا خدمات شما باید نیاز یک مصرفکنندهی خاص را برآورده کند. در این نوشتار مجموعهای از کسب و کارهای سودآور مبتنی بر نیاز و با حداقل هزینههای راهاندازی را گردآوری کردهایم که میتوانید در اسرع وقت آنها را راهاندازی کنید.
پولسازترین ایده ها راه اندازی کسب و کار در سال ۹۹
۱. مشاور سئو
اگر زیر و بم موتورهای جستجو را میشناسید و در زمینهی سیستم عاملهایی مانند Google Ads و Google Analytics مهارتهای فنی لازم را دارید، تبدیل شدن به یک مشاور SEO میتواند یک ایده پولساز برای راه اندازی کسب و کار در ۲۰۲۰ برای شما باشد. بسیاری از دارندگان مشاغل کوچک متوجه نیستند که بهینهسازی موتور جستجو تا چه حد میتواند بر کسب و کارشان تاثیر بگذارد. کسب و کار مشاورهی آنلاین خود را با آموزش دادن سئو به آن دسته از صاحبان کسب و کار شروع کنید تا به تغییر وبسایت آنها و افزایش نرخ تبدیلشان کمک کنید.
شما میتوانید از مهارتهای بازاریابیتان برای نشان دادن مزایای استفاده از دادههای تحلیلی، کلمات کلیدی استراتژیک و ساختار محتوا برای صاحبان کسب و کارها استفاده کنید تا بتوانید ترافیک وب ارگانیک بیشتری کسب کنید. اگر با سئو ناآشنا هستید و میخواهید مهارتهای بازاریابی دیجیتالتان را به کار بگیرید، میتوانید به راهنمای مبتدی Moz برای سئو مراجعه کنید. به خاطر داشته باشید که الگوریتمهای Google همیشه در حال تغییر هستند، بنابراین SEO چیزی است که مدام باید علمتان را نسبت به آن به روز کنید.
۲. مشاور کسب و کارهای کوچک
اگر تجربیات و دانش کافی در زمینهی کسب و کار دارید، چرا یک کسب و کار برای تشویق کارآفرینان مشتاق و هدایت آنها به سمت موفقیت، ایجاد نمیکنید؟ به عنوان یک مشاور در زمینهی کسب و کار، میتوانید از مهارتهای خود برای کمک به صاحبان کسب و کارهای جدید استفاده کنید و به کارآفرینان با تجربه در صورت نیاز کمک کنید. اگر استراتژی خود را روی جنبهی مناسبی از مشاورهی کسب و کار متمرکز کنید، احتمال موفقیت شما بیشتر خواهد بود.
برای اینکه به اعتبار کارتان بیفزایید، تخصص خود را ثابت کرده و مشتری جذب کنید، حضور در جامعهی کسب و کار دیجیتال بسیار مفید است.
۳. مشاور رسانههای اجتماعی
شرکتهای بزرگ میتوانند برای ادارهی حسابهای خود در رسانههای اجتماعی یک آژانس یا کارمند تمام وقت استخدام کنند، اما کسب و کارهای کوچک غالباً مجبورند خودشان بازاریابی رسانههای اجتماعیشان را اداره کنند. دارندگان کسب و کارها، با داشتن مسئولیتهای بسیار زیاد، غالباً برای تخصیص زمان به منظور توسعه و اجرای یک استراتژی عالی رسانههای اجتماعی بیش از حد شلوغ و خسته هستند، یا اطلاعی در مورد اهمیت حضور در رسانههای اجتماعی ندارند.
شما به عنوان یک مشاور رسانههای اجتماعی، میتوانید به کسب و کارهای کوچک کمک کنید تا بهترین تاکتیکها را یاد بگیرند، و مطالب را برای مخاطبان مورد نظرشان مطابق با زمانبندی مشخصی ارسال کنند. با افزایش تعداد فالوورهای آنها، کسب و کار شما نیز فالوورهای بیشتری پیدا خواهد کرد.
فیسبوک و توییتر هنوز هم برترین شبکههای کسب و کاری هستند، اما کسب و کارها غالباً تمایل دارند با پلتفرمهای تصویری مانند اینستاگرام، پینترست، تامبلر و اسنپ چت کار کنند. همهی این پلتفرمها دارای مخاطبان مصرفکنندهی عظیمی هستند، اما بسیاری از کسب و کارها نمیدانند واقعاً چهقدر بزرگ هستند، چهقدر میتوانند مؤثر باشند و چگونه میتوانند به نفع برند خود فعالیت کنند.
اگر پیشزمینهای در بازاریابی رسانههای اجتماعی دارید و علاقمند به عکاسی هستید، متمرکز کردن کار مشاورهتان روی یک پلتفرم خاص، مانند اینستاگرام، میتواند یک روش عالی برای کسب درآمد در حینِ کمک به سایر کسب و کارها باشد تا محتوای خود را بهبود ببخشند و به اهداف کسب و کاری خود نائل شوند.
۴. خرده فروش تجارت الکترونیک در جاویژه بازار
برای همه چیز مخاطب وجود دارد، حتی اگر کارتان به اندازهی مبلمان عروسک یا غذای سگ ارگانیک خاص باشد. با داشتن فروشگاه تجارت الکترونیک جاویژه، میتوانید به مشتریانی دسترسی پیدا کنید که به دنبال محصولات خاص شما هستند. ایجاد یک کسب و کار در بازار جاویژه میتواند به شما کمک کند تا از برندهای دیگر متمایز شوید و اعتبار و تخصص خود را بسازید. رسانههای اجتماعی یا نیازهای مصرفکننده را بررسی کنید تا مشخص شود که چه محصولی را باید برای فروش آنلاین داشته باشید.
برای رونق دادن به کسب و کار تجارت الکترونیکی خود، تمام آنچه نیاز دارید یک سرویس میزبانی وب با ویژگی سبد خرید یا نرمافزار تجارت الکترونیک است. برای ساده کردن فرآیند حمل و نقل، میتوانید با فروشندگان کار کنید تا کالاها را از طرف شما برای مشتری ارسال کنند. به این ترتیب مقدار موجودی انبارتان میتواند کمتر باشد.
۵. طراح وب یا توسعهدهندهی وب
اگر شما یک حرفهای خلاق در زمینهی فضای دیجیتال هستید که در شکلگیری طرح کلی، تم تصویری، مجموعه فونت و پالت رنگ یک وبسایت مهارت دارید، طراحی وب مستقل ممکن است مسیر خوبی برای شما باشد. اگر در این زمینه تجربهی کمی دارید یا اصلا بیتجربه هستید، میتوانید اصول اولیهی طراحی وب را بیاموزید و به ابزارهای مورد نیاز برای موفقیت، مانند Adobe XD ، Chrome DevTools و نرم افزار ویرایشگر متن تسلط پیدا کنید.
اگر بیشتر علاقمند به کدنویسی هستید، توسعهی وب ممکن است مناسبترین کار برای شما باشد. اگر از قبل HTML ، CSS یا JavaScript را میشناسید و توانایی حل مشکلات را با راهحلهای خلاقانه دارید، میتوانید خدماتی را برای ایجاد وبسایتهای جذاب و کاربردی آسان برای کسب و کارهای کوچک راهاندازی کنید. اگر قبل از شروع حرفهتان باید اصول اولیهی توسعهی وب را بیاموزید، میتوانید یک دورهی مبتدی ساده را پیش از شروع کارتان بگذرانید.
مهارتهای فنی و خلاقانهتان را در اختیار صاحبان کسب و کارهایی که میخواهند حضور آنلاین خود را به سطح بالاتری برسانند، قرار بدهید. یک محتوای جامع ایجاد کنید، و سپس وبسایت خودتان را بسازید و یک جریان ثابت از مشتری را جذب کنید.
۶. بلاگر
داشتن یک وبلاگ ممکن است یک استراتژی کسب و کاری قدیمی باشد، زیرا تقریباً همه در حال حاضر یک بلاگ را دارند، اما رقابت نباید شما را از شروع این سفر کسب و کاری آنلاین باز دارد. اگر عاشق نوشتن هستید یا اطلاعات مهمی برای به اشتراک گذاشتن با بقیه دارید، بلاگنویسی ممکن است یک کسب و کار سودآور برای شما باشد. راهاندازی بلاگ به عنوان یک کسب و کار با وجود سازندگان وبسایتهایی مانند Weebly و WordPress بسیار ساده به نظر میرسد،
اما کلید موفقیت در این کار ثبات و کیفیت است. برای به دست آوردن یک نتیجهی پایدار، باید به طور مداوم مطالب باکیفیت بنویسید و تولید کنید که ارزش برای خوانندگانتان فراهم کند. محتوایی که خوانندگان شما را آموزش میدهد، و آنها را آگاه یا سرگرم میکند، دلیل خوبی برای دنبال کردن شما توسط مخاطبین است.
پس از تسلط یافتن در ایجاد محتوای پایدار، میتوانید از طریق بلاگتان با فروش محصولاتی مانند دورههای آنلاین، مربیگری دیجیتال، کتابهای الکترونیکی یا وبینارها درآمد کسب کنید. همچنین میتوانید فضای تبلیغاتی بفروشید یا پستهایی بگذارید که حامی مالی دارند. این استراتژی کسب و کاری ممکن است وقت و تلاش بیشتری را برای کسب درآمد نیاز داشته باشد اما در پایان میتواند بسیار سودآور باشد.
۷. دستیار مجازی (VA)
آیا مهارتهای سازمانی بی عیب و نقص و توانایی مدیریت وظایف را دارید؟ شاید وقت آن رسیده که با تبدیل شدن به یک دستیار مجازی، این مهارتها را به نفع خودتان استفاده کنید. خدمات VA معمولاً از وظایف اصلی اداری مانند وارد کردن داده، ترتیب دادن سفر و پاسخ دادن به تماسهای تلفنی تشکیل شدهاست. داشتن تجربهی قبلی در این زمینه ایدهآل است اما ضروری نیست.
شرکتهایی مانند TaskRabbit و Zirtual پیدا کردن شغل را برای متخصصان VA آسان میکند. آنها به شما این امکان را میدهند که یک نمایهی آنلاین ایجاد کنید و برای انجام کارهایی که میخواهید بر عهده بگیرید – از جمله تحقیق دادهها، دستیاری مجازی یا انجام ماموریتها – ثبت نام کرده و جذب مشتری را آغاز کنید.
۸. بازاریاب رابطهای
اگر دوست دارید در سایتهایی مانند آمازون نظر بگذارید، شاید بد نباشد بازاریابی رابطهای را به عنوان منبع درآمد مد نظر داشته باشید. تبلیغات دهان به دهان هنوز هم برای بسیاری از شرکتهای تولیدکننده بسیار موثر است و بسیاری از کسب و کارها مایل هستند بخشی از سود خود را با افراد متقاعدکنندهای که محصولاتشان را برای عموم مردم تبلیغ میکنند سهیم شوند.
بازاریابی رابطهای را میتوان به سطوح مختلف تقسیم کرد: مستقل، مرتبط و کاملا درگیر. بازاریابی رابطهای بدون دسترسی یک کمپین بازاریابی وابسته به پرداخت با هر کلیک است که ارتباط با محصولی که تبلیغ میکنید در سطح بسیار پایین است یا اصلا وجود ندارد. بازاریابی رابطهای ایجاب میکند که در مورد کالایی که بازاریابی میکنید، کمی اطلاعات و محتوا داشته باشید، اما شخصاً از این محصول استفاده نمیکنید. بازاریابی رابطهای کاملا درگیر ممکن است مؤثرترین مورد باشد، زیرا شما بازاریابی محصولی را انجام میدهید که در واقع از آن استفاده میکنید و لذت میبرید.
اگر یک وبسایت شخصی دارید یا در رسانههای اجتماعی با مخاطبین زیاد حضور دارید، بازاریابی رابطهای ممکن است یک روش سودآور برای شما باشد. نمایندگان روابط عمومی همیشه به دنبال طرفداران برند و افراد تاثیرگذار هستند که نمونه رایگان برایشان ارسال کنند.
۹. پشتیبانی فناوری از راه دور
بسیاری از کسب و کارهای کوچک در بودجهی خود جایی برای استخدام یک کارمند تمام وقت فناوری اطلاعات ندارند، بنابراین وقتی سیستمهایشان دچار مشکل میشود، معمولاً با یک دوست یا عضو فامیل که در زمینهی کامپیوتر تخصص دارد، تماس میگیرند. اگر در زمینهی فناوری ماهر هستید و تجربهی کار با رایانه و شبکهها را دارید، میتوانید با ارائهی کمک فوری از راه دور، نیاز آنها برای تماس با این و آن را برطرف کنید.
اگرچه ممکن است برخی از کسب و کارها ترجیح دهند که شما مدرک تخصصی در این زمینهها داشته باشید، اما بسیاری از آنها نیز به دنبال تجربه و دانش شما خواهند بود. با مراجعه به دوستان، خانواده و صاحبان کسب و کارهای محلی و ارائهی اطلاعاتی در مورد نیازهای پشتیبانی فنی آنها، میتوانید این کسب و کار را شروع کنید.
۱۰. فروشنده صنایع دستی
از آنجایی که امروزه فروشندگان نیز مدل فروش خود را به تجارت الکترونیکی تغییر میدهند، بازارهای آنلاین کالاهای دستی میتواند مکان مناسبی برای عرضهی محصولات شما باشد. اگر یک محصول دستساز منحصر به فرد دارید، این یک روش خوب برای کسب درآمد است آن هم در شرایطی که در خانه میمانید و کاری را که دوست دارید انجام میدهید.
در صورت خرید عاقلانهی مواد اولیه برای تهیهی محصولتان، هزینههای راهاندازی این ایدهی کسب و کاری بسیار کم است. اگر بتوانید آثار هنری خود را به سرعت بسازید و بفروشید، خیلی زود به سودآوری خواهید رسید. صنعتگران محلی هنگامی که مشاغل خود را در رسانههای اجتماعی عرضه میکنند، موفقیت بیشتری به دست میآورند.
۱۱. توسعهدهندهی اپلیکیشن
امروزه، اپلیکیشنهای تلفن همراه محبوبتر از همیشه هستند، در حالی که افرادی که مایل هستند مبالغ خوبی را برای راههای مدیریت زندگی از طریق تلفنهای هوشمندشان بپردازند. اگر ایدهی جدیدی برای یک اپلیکیشن دارید و میدانید چگونه کدنویسی کنید، میتوانید دست به کار شوید و اپِ خودتان را بسازید. همچنین میتوانید برای کسب و کارهایی که نیاز به ایجاد برنامههای خاص دارند، به یک توسعهدهندهی اپلیکیشن تبدیل شوید. برای فعالیت در این زمینه باید عناصر اصلی طراحی نرم افزار و دست کم دو زبان برنامهنویسی رایج مانند SQL ، JavaScript ، PHP ، Python ، Ruby on Rails یا iOS را بدانید.
اگر ایدهای برای تولید اپلیکیشن دارید، اما در زمینهی کدنویسی اطلاعاتی ندارید، بسیاری از توسعهدهندگان اپلیکیشن به دنبال همکاری با آدمها برای توسعهی اپ هستند. بسته به موقعیت و دانشی که دارید، ممکن است بتوانید یک کسب و کار سودآور را در این حیطه ایجاد کنید.
۱۲.تبلیغات شبکه های اجتماعی
آخرین ایده رو اختصاص دادیم به پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن لاین استور اگر چه در هر یک از زمینه های بالا میتوانید کسب و کار خود را ایجاد کنید اما پیشهاد ما استفاده از پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن لاین استور هست که می توانید با آن آشنا شوید و کسب درآمد داشته باشید .
موضوع چرا باید یک کسب و کار ایجاد کنیم ؟ رو باهم بررسی کردیم و توجه داشته باشید که از ابزار بازاریابی اینترنتی غافل نشوید
ما به شما ابزار قدرتمند پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن لاین استور رو پیشنهاد میکنیم
برای بازاریابی اینترتی بهتر و بروزتر
⇓ پیشنهادی برای شما ⇓
🍀 با نام دلخواه خود به کسب درآمد بپردازید 🍀
با نام خود نماینده لاین استور شوید ( نمایندگی ری برند )
اطلاعات بیشتر در خصوص نمایندگی ریبرند رو اینجا بخونید
و یا همین الان با شماره های مندرج در سایت در تماس شوید ( مشاوره رایگان )
منشن اینستاگرام
پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن میدونی چیه ؟؟
🌸 راهنمای جامع پنل ممبر و فالور و نوتیفیکیشن 😍 میخوای مطالعه کنی؟؟
میخوای از اینستاگرام کسب در آمد داشته باشی ؟؟
📘 پیشنهاد مطالعه 📘
⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓