پانزده نکته در مدیریت زمان از برایان تریسی
پانزده نکته در مدیریت زمان از برایان تریسی

پانزده نکته در مدیریت زمان از برایان تریسی

پانزده نکته در مدیریت زمان از برایان تریسی

 

سلام به لاین‌استوری‌های عزیز و مهمانان گرامی. اگه شما هم از اون دست افرادی هستید که خیلی وقت کم میارید، این مطلب مختص شماست.

مدیریت زمان

بعضی‌ها فکر می‌کنند که با مدیریت زمان دست‌شان بسته خواهد شد؛ این اشتباه است. اتفاقاً هرقدر منظم‌تر و مرتب‌تر زندگی کنید، دست‌تان بازتر می‌شود.

برایان تریسی، از سخنرانان و نویسندگان دنیای موفقیت، توجه خاصی به مدیریت زمان دارد.

 

خودش در جایی اشاره کرده است که زمانی فکر می‌کرده مدیریت زمان یک چیز ویترینی است. اما بعدها که فهمیده است، در واقع، مدیریت زمان اصل است و باقی چیزها فرع این اصل‌اند، زندگی‌اش کاملاً متحول شده است.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام “قسمت اول”

 

 

در اینجا، نکاتی را برای مدیریت زمان از این مربی موفقیت ، به اختصار بیان می‌کنیم.

  1. مدیریت زمان، به‌طور ساده یعنی انجام کارهایی که مهم‌ترین‌ها هستند؛ همین. زیاد پیچیده‌اش نکنید.
  2. مردم دو دسته‌اند: آن‌ها که درگیر فعالیت‌های آرامش‌بخش‌اند، آن‌ها که درگیر فعالیت‌های هدفمند هستند. شما جزو کدام‌یک هستید؟
  3. هشتاد درصدِ نتایجی که دارید، حاصلِ بیست درصد کارهای شماست. این بیست درصد را شناسایی کرده و شدیداً روی آن‌ها تمرکز کنید. (اصل پارتو)
  4. این فرمول را فراموش نکنید: هر دقیقه‌ای که صرف برنامه‌ریزی می‌شود، نزدیک ده دقیقه از زمان اجرای آن کم می‌کند.
  5. طبق یک برنامه ازقبل‌طراحی‌شده زندگی کنید. برنامه هر روز را شب قبل و برنامه هر هفته را، هفته قبلش تهیه کنید.
  6. قبل از شروع، کارها را لیست کرده و مدام سعی کنید کارهایی را که لازم نیست، خط بزنید تا لیست شما کم‌حجم‌تر شود.
  7. هر کاری چقدر زمان می‌برد؟ سعی کنید یک‌سوم تا یک‌چهارم زمان اجرا را، به زمان ذخیره اختصاص دهید؛ که اگر مشکلی پیش آمد، روی این زمان ذخیره حساب کنید.
  8. یادتان باشد، همیشه کیفیت کارهایی که انجام می‌دهید، مهم‌تر از کمیت آنهاست. این اصل را هیچ وقت فراموش نکنید.
  9. سعی کنید از وضوح، نهایت استفاده را ببرید. دقیقاً چه کاری باید انجام بشود؟ دقیقاً چه چیزی باید اجرایی شود؟ یک ابهام، می‌تواند زمان را شما را هدر بدهد.
  10. برای افزایش بهره‌وری‌تان، سعی کنید نظم و ترتیب را تمرین کنید و آن را خیلی جدی بگیرید.
  11. سعی کنید خودتان را تحت فشار زمانی و روانی بگذارید تا کارها را تمام کنید. وگرنه طبق قانون پارکینسون، هرقدر وقت بگذارید، همان‌قدر کارها کش می‌آیند.
  12. در سال چند ساعت کار مفید دارید؟ ما فرض می‌کنیم که دو هزار ساعت. درآمد آرمانی و معقول خود را، تقسیم بر این دو هزار ساعت کنید. این، نرخ ساعتی شماست. اگر کسی کمتر از این به شما پیشنهاد دهد، قبول نکنید. در ضمن این جوری، متوجه می‌شوید یک ساعت وقت‌تلف‌کردن، چقدر برایتان آب می‌خورد. مدیریت زمان یاد‌گرفتنی است. با تمرین‌کردن، می‌توانید آن را یاد بگیرید و می‌توانید آن را تبدیل به یک عادت کنید.
  13. هر دقیقه را حساب کنید؛ در لحظات انتظار جلسه یا ترافیک، یاد بگیرید و بخوانید و فایل‌های صوتی آموزنده گوش کنید.
  14. تک‌کاری را تمرین کنید؛ تمام تمرکز خود را روی یک کار بگذارید و کاملاً تمامش کنید و سپس سراغ کار دیگری بروید.
  15. سعی کنید گاهی وقت‌ها، پول خرج کنید تا زمان بخرید. یعنی کاری را که برایتان اهمیت کمتری دارد، به کسانی بدهید که پول کمتری از شما می‌گیرد.

 

روش های کسب درامد از تلگرام

 

 

    ⇓  پیشنهادی برای شما  ⇓      

منشن اینستاگرام 

پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن میدونی چیه ؟؟

🌸 راهنمای جامع پنل ممبر و فالور و نوتیفیکیشن 😍 میخوای مطالعه کنی؟؟

میخوای از اینستاگرام کسب در آمد داشته باشی ؟؟

  میخوام بیشتر بدونم  من درآمد دارم

 

 

پشتیبانی : 05132727070

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)