ایمپرشن و ریچ اینستاگرام چه تفاوتی دارند ؟
ایمپرشن و ریچ اینستاگرام چه تفاوتی دارند ؟

تفاوت ایمپرشن و ریچ اینستاگرام در چیست

تفاوت ایمپرشن و ریچ اینستاگرام در چیست

سلام و درود فراوان به همراهان عزیز و همیشگی سایت محبوب  لاین استور 

در این مطلب می پردازیم به تفاوت ایمپرشن و ریچ اینستاگرام در چیست ، همراه ما باشید .

 

از مواردی که در اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است موضوع ایمپرشن و ریچ اینستاگرام است که در این مطلب می خواهیم بررسی کنیم تفاوت ایمپرشن و ریچ اینستاگرام چه هستند و چه تفاوتهایی دارند . و همچنین راهی رو خواهیم گفت که بتونین این آمار رو بالا ببرید .

کاربرد ایمپرشن و ریچ
تفاوت ایمپرشن و ریچ اینستاگرام

ریچ اینستاگرام :

ریچ ( Reach ) در لغت به معنای رسیدن می باشد. اما در بحث اینستاگرام این معنی چندان کاربردی محسوب نمی شود. ریچ را اینجا می‌توان معادل بازدیدکننده در نظر گرفت. در واقع ریچ یعنی تعداد کاربران منحصر به فرد، اکانت یا پروفایل هایی که پست یا استوری شما را مشاهده کرده اند.

در بخش insight پست های اینستاگرام عددی نمایش داده می‌شود که به معنی تعداد بازدید پست شما است. اگر فرض کنیم عدد نمایش داده شده ۷۰۰ باشد یعنی ۷۰۰ اکانت یا پروفایل منحصر به فرد از پست شما بازدید کرده اند. در واقع تعداد بازدید یک پروفایل از پست شما تاثیری بر این عدد ندارد، کاربر شما چه یک بار و چه چندیدن بار از یک پروفایل خاص پستتان را ببیند، تنها یک عدد به مقدار ریچ اضافه می‌شود.

این بازدید کننده‌گان ممکن است از راه های مختلف مثل هشتگ، استوری، لوکیشن، اکسپلور و … به پست شما رسیده باشند و تعداد ریچ پست هایتان را بالا ببرند که تاثیر قابل توجهی در رشد پیج و کسب کار اینستاگرامی شما خواهد داشت.
اما همانطور که می‌دانید احتمالا یکایک فالوورها محتوا و پست هایتان را مشاهده نخواهند کرد، حتی در صورتی که پست هایتان ویژگی قابل توجه و جذابیت لازم برای جلب توجه کاربر را داشته باشد که نیاز به هزینه‌های جدی و صرف زمان قابل توجهی دارد، بعید است که شما به همه فالورهای خود ریچ داشته باشید.

این مسئله نشان دهنده اهمیت تعداد ریچ پست های شما است و شما باید در نظر داشته باشید که این معیار را به حداکثر برسانید تا بتوانید میزان آگاهی از برندتان را افزایش دهید.

ایمپرشن اینستاگرام :

ایمپرشن در لغت به معنای احساس و عقیده می باشد که با این معنی در بحث اینستاگرام برای ما مفهوم درستی ندارد و بهتر است که اینجا با معنی بازدید و مشاهده معرفی شود. در واقع ایمپرشن تعداد دفعاتی است که پست یا استوری شما توسط کاربران و دنبال کنندگانتان مشاهده شده است.

در بخش insight پست های اینستاگرام عددی به عنوان ایمپرشن ( Impression ) نمایش داده می‌شود. اگر فرض کنیم عدد نمایش داده شده ۸۰۰ باشد یعنی پست مورد نظر ۸۰۰ بار توسط کاربران و دنبال کنندگان شما مشاهده شده است. یعنی اگر کاربری از یک پروفایل پست شما را ۱۰۰ بار دیده باشد ۱۰۰ عدد به آمار ایمپرشن پست شما اضافه خواهد شد.

تعداد ایمپرشن پست های شما در حالت معمول با عدد ریچ یکسان نیست. چرا که شاید یک مخاطبی پست یا استوری شما را چند مرتبه دیده باشد. مثلا ممکن است ایمپرشن عدد ۸۰۰ را نشان بدهد که به معنایی تعداد دفاعاتی است که از پست یا استوری شما بازدید شده ولی عدد ریچ برای همان پست ۵۰۰ باشد، یعنی تعدادی از این پانصد اکانت بیش از یک بار پست شما را دیده اند. در ادامه مقاله به شکل واضح تری تفاوت ریچ و ایمپرشن را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید!

تفاوت ایمپرشن و ریچ اینستاگرام در چیست :

برای درک بهتر تفاوت ایمپرشن و ریچ اینستاگرام  مثالی رو باهم مرور کنیم

فرض کنید شما یک پست در اینستاگرام منتشر کردید

۱۰۰ تا فالوور دارید

حالا این ۱۰۰ تا فالوور پست شما رو می بینند که تا اینجا ریچ و ایمپرشن شما با هم مساوی و عدد ۱۰۰ هست .

حالا ۵۰ تا از این فالوورها مجدد پست شما رو می بینند

اینجا ریچ شما همون ۱۰۰ باقی می مونه ولی ایمپشرن شما میشه ۱۵۰

خب رسیدیم به قسمت شیرین ماجرا که شما میتونین از طریق ابزار قدرتمندی که ما به صورت رایگان دراختیار تون قرار میدیم ریچ و ایمپرشن پیج خودتون رو بالا ببرید و از این طریق میتونین افزایش فالوور هم داشته باشین به این صورت که اگه پست شما جذاب باشه به راجتی می تونین با استفاده از سفارش ایمپرشن و ریچ خودتون افزایش فالوور هم داشته باشین .

جمع بندی تفاوت ایمپرشن و ریچ اینستاگرام

دانستیم که برای بالابردن کارایی پیج و پیشرفت یک کسب و کار اینستاگرامی، باید روش های آنالیز آمارهای Insights اینستاگرام و مفاهیم آن را بدانیم. و سعی کردیم تفاوت ایمپرشن و ریچ اینستاگرام که دو اصطلاح آماری مهم و کاربردی در insights اینستاگرام هستند را بشناسیم و همینطور با روش های آنالیز و استفاده از این تفاوت ها آشنا شویم. تا در نهایت در مورد محتوا و تبلیغات موثر پیج خود تصمیم گیری کنیم.

درک تفاوت ایمپرشن و ریچ اینستاگرام، ممکن است گاهی کمی پیچیده باشد اما غیر ممکن نیست. با درک این موضوع که هدف مشترک در همه کمپین‌های شبکه‌های اجتماعی، افزایش تعامل کاربران است و اگر اختلاف بین اعداد ریچ و ایمپرشن بالا باشد به این معنی است که سطح این تعامل پایین است. در واقع اختلاف این دوعدد نشان دهنده آن است که اشتباهی در کار است و باید در محتوای خود تجدید نظر کنید.

امیدواریم در مقاله تفاوت ایمپرشن و ریچ اینستاگرام توانسته باشیم سوالات و ابهامات شما را در این زمینه پاسخگو بوده باشیم، همچنین و پیشنهادات و انتقادات شما را در بخش نظرات در سریع ترین زمان ممکن بررسی خواهیم کرد.

امیدوارم از مطالعه مطلب تفاوت ایمپرشن و ریچ اینستاگرام در چیست؟ رضایت داشته باشید در ادامه به پیشنهاد ما برای جذب مخاطب و مشتری توجه کنید .

 

ما به شما ابزار قدرتمند پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن لاین استور رو  پیشنهاد میکنیم 

برای جذب مخاطب بیشتر | بازاریابی | افزایش آمار در فضای مجازی 

برای ثبت نام رایگان وارد شوید ⇐ پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن لاین استور

تفاوت ایمپرشن و ریچ اینستاگرام
کاربرد ایمپرشن و ریچ

    ⇓  پیشنهادی برای شما  ⇓      

🍀  با نام دلخواه خود به کسب درآمد بپردازید   🍀

با نام خود نماینده لاین استور شوید ( نمایندگی ری برند )

اطلاعات بیشتر در خصوص نمایندگی ریبرند رو اینجا بخونید

و یا همین الان با شماره های مندرج در سایت در تماس شوید ( مشاوره رایگان )

منشن اینستاگرام 

پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن میدونی چیه ؟؟

🌸 راهنمای جامع پنل ممبر و فالور و نوتیفیکیشن 😍 میخوای مطالعه کنی؟؟

میخوای از اینستاگرام کسب در آمد داشته باشی ؟؟

میخوام بیشتر بدونممن درآمد دارم

ریچ چیست
کاربرد ایمپرشن و ریچ

📘 پیشنهاد مطالعه 📘

⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓

⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓
⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓
⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓
⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓
⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓
⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓
⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓
#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)