خانه / social media marketing / شباهتها وتفاوتهای بین ارتباط گیرندگان و دنبال کنندگان حساب کاربری لینکدین

شباهتها وتفاوتهای بین ارتباط گیرندگان و دنبال کنندگان حساب کاربری لینکدین

لینکدین LinkedIn بزرگ ترین شبکه اجتماعی یا سوشال نتورک کسب و کار در مقیاس جهانی است که بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر عضو از سراسر دنیا در آن فعالیت می کنند. آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه می توان با کمک این شبکه، به برندسازی و بازاریابی پرداخت و آیا با پتانسیل های این شبکه برای رشد کسب و کارتان آشنا هستید؟ اگر جوابتان بله است پس این مقاله را به دقت تا انتها بخوانید و با لاین استور همراه باشید

Image result for ‫دنبال کنندگان لینکدین چیست‬‎

اگر شما در شبکه اجتماعی لینکدین با حساب کاربری دیگران ارتباط بگیرین آنچه که آنها به اشتراک می گذارند و یا به روز رسانی می کنند را در صفحه مخصوص خودتان می بینید. شما به راحتی می توانید برای اعضای متصل به حسابتان پیام بفرستید.کسانی که در لینکدین شما را دنبال می کنند اجازه می دهند شما پستها و مقالاتشان را در صفحه ی اصلی بدون اینکه شما با آنها ارتباط برقرار کنید ببینید. اگرچه آن شخص را می توانید بدون اینکه پستهایتان را ببیند دنبال کنید.

شما می توانید به افراد حاضر بسیاری که اجازه می دهند دیگران فعالیتهای شما را دنبال کنند دسترسی داشته باشید و آنچه که شما در لینکدین به اشتراک می گذارید را بخوانند.

ساختن پروفایل حرفه‌ای در لینکدین و بازاریابی از طریق آن

برای دنبال کردن یک عضو روی گزینه دنبال کردن ( Follow ) در صفحه ی پروفایلشان کلیک کنید.

اگر شما دکمه Follow را نمی بینید .

روی آیکون سه نقطه بیشتر در بالای صفحه مشخصات شخص کلیک کنید

گزینه Follow را از قسمت کشویی انتخاب کنید.

کسانی که در لینکدین شما را دنبال میکنند اجازه میدهند اشتراکاتشان و بروزرسانی صفحاتشان را بدون اینکه با آنها ارتباط برقرار کنید ببینید، اگرچه هرکس که شما او را دنبال میکنید بروز رسانی شما را نمی بینند.

شما میتوانید به افراد بسیاری که در لینکدین عضو هستند و اجازه میدهند دیگران فعالیتهایتان و آنچه که شما به اشتراک میگذارید را بخوانند دسترسی داشته باشید.

همچنین شما میتوانید لیستی از دنبال کنندگانتان را در صفحه پروفایلتان ببینید.

برای دنبال کردن یک عضو شما روی صفحه پروفایلتان کلیک کنید

Image result for ‫دنبال کنندگان لینکدین چیست‬‎

صفحه شخصی شما در لینکدین، شبیه به یک کارت ویزیت مجازیست که میلیون ها کاربر می توانند به آن دسترسی داشته باشند. به همین منظور به تک تک بخش هایی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، دقت داشته باشید.

مشخصات شخصی: مهمترین کاری که باید پس از ایجاد حساب کاربری انجام دهید، ارائه مشخصات شخصی است تا دیگران بتوانند به واسطه آن شما را بشناسند و از این طریق، به راحت ترین شکل ممکن با شما ارتباط برقرار کنند. برای ارائه چنین اطلاعاتی کافیست روی آیکون قلم در بخش Contact and Personal Info کلیک کنید.

با کلیک رو گزینه ای که در عکس بالا مشخص شده، صفحه ای در پیش روی تان ظاهر می شود که می توانید در آن اطلاعاتی از جمله آدرس ایمیل، شماره تلفن، آدرس پستی، نام کاربری توییتر و URL وبسایت خود را درج کنید.

عکس: از آواتار به عنوان عکس پروفایل خود استفاده نکنید. به جای آن، پرتره ای مناسب و با کیفیت قرار دهید که به خوبی در قاب دایره ای شکل لینکدین جای گیرد. استفاده از عکس مناسب در کنار ایجاد ظاهری بهتر برای پروفایل شخصی تان، افراد بیشتری را به سمت صفحه شما جذب می کند. پس حسابی حواس تان را برای انتخاب عکسی مناسب برای پروفایل خود جمع کنید.

چرا تبلیغات در لینکدین بهترین روش بازاریابی B2B است ؟

عنوان: عنوان عبارتیست که در زیر نام شما پدیدار می شود و بازتابی از آن چیزیست که شما به دنبالش هستید. به نوعی توصیف کننده شما و فعالیت های تان است. به همین منظور انتخاب عبارتی مناسب برای این بخش، کار بسیار مهمی است و نیاز به دقت فراوانی دارد. به عنوان مثال اگر صاحب یک وبلاگ هستید و می خواهید در این بخش به آن اشاره نمایید، نباید از عبارت هایی مانند «صاحب وبلاگ» استفاده کنید. می بایست برای ارائه فعالیت های خود از عبارت هایی بهتر و پر جزئیات تری مانند «وبلاگ نویس و صاحب وبلاگ [نام وبلاگ مورد نظر]» بهره بگیرید.

تصویر پیش زمینه: در لینکدین ویژگی خاصی تعبیه شده که به واسطه آن می توانید تصویر پیش زمینه ای نیز برای پروفایل خود در نظر بگیرید و ظاهر زیباتری به آن ببخشید. بهتر است از تصویری در این بخش استفاده شود که نمایانگر فعالیت ها یا کسب و کار شما باشد.

تجربیات: مهمترین بخش پروفایل شما به همین بخش تجربیات خلاصه می شود. بهترین کار برای پر کردن بخش تجربیات آن است که با مهارت های خود در کسب و کار فعلی تان شروع کنید. افراد باید دلیلی برای دنبال کردن تان داشته باشند و باید از تمامی مهارت ها و تجربه های شما مطلع شوند.

 

 

 

منابع : لینکدین , دیجیاتو

اشتراک گذاری کنید

درباره‌ی مونا شاه حسینی

سلام. مونا شاه حسینی هستم فارغ التحصیل رشته مهندسی محیط زیست. مدتی است در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی و کسب و کارهای شبکه های اجتماعی مشغول به فعالیت هستم. امیدوارم بتوانیم در کنار هم خدمات ویژه ای را فرآهم آوریم

اینو دیدی ؟

کوتاه کننده لینک چیست؟

کوتاه کننده لینک چیست؟

حتماً تا کنون با لینک های کوتاه شده مواجه شده‌اید. این لینکها معمولاً دارای ترکیبی …

۲ دیدگاه ها

  1. خیلی عالی هست این مطلب از این مطلب های زیاد هست،ولی خوبش فقط توی لاین استور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.