معرفی دوره آموزش محتوا گذاری در سایت وردپرسی موضوع این مقاله می باشد.با ما همراه باشید تا مرحله به مرحله نحوه محتوا گذاری را به شما آموزش دهیم.
فرض کنید شما یه محصول دارید و نیاز به فروش اون محصول داخل سایتتون دارید , برای اینکه محصول خودتون رو بفروشید نیاز دارید به خریدار توضیح بدید و ویژگی های اون محصول رو بدونین , چه در سایت خودتون و یا حتی در شبکه های اجتماعی یا در دنیای واقعی .پیش اومده برید داخل مغازه ی خیلی لوکس ولی چون از فروشنده اطلاعات خوب نگرفتید از خرید پشیمون بشید؟ دقیقا تولید محتوای محصول به همین صورت و ما باید مخاطب رو قانع کنیم که از محصول ما خرید کنه یا ترغیب به خرید بشه.
در این دوره آموزش محتوا گذاری در سایت وردپرسی می پردازیم و قدم به قدم همه چیز که راجع به سئو محتوا نیاز داریم به شما آموزش می دهیم
سلام به همه همراهان و دوستان لاین استور
دوره 💎 آموزش محتوا گذاری در سایت وردپرسی
در این دوره درباره مواردی از جمله تیتر، تصویر شاخص، بدنه محتوا، کلمات کلیدی و دسته بندی مطالب صحبت خواهیم کرد.
به طور کلی میتوان اینگونه بیان کرد که این شاخصه ها برای کلیه سایت ها با مدیریت محتواهای متفاوت کاربردی خواهد بود.
با کلیک روی دکمه زیر میتونید این دوره را دریافت کنید .
تهیه دوره آموزش محتوا گذاری در سایت وردپرسی
پیشنهاد مطالعه : معرفی دوره اینستاگرام مارکتینگ + ویدئو + پی دی اف + پاورپوینت
تولید محتوا به چه به معناست ؟
هر وبسایتی نیاز به محتوا دارد. چه وردپرس چه غیر وردپرس!
تولید محتوا در وردپرس به معنی نوشتن متن برای سایت، قرار دادن تصویر در آن، گذاشتن ویدیو یا فایل صوتی داخل سایت و … می باشد.
محتوا در کل مجموعه همه این موارد است و تولید هر یک از آن در واقع نوعی تولید محتوا محسوب می شود.
انواع محتوای سایت چیست ؟
در دوره آموزش تولید محتوا ما یاد می گیریم که محتوا فقط متن نیست! محتوا می تونه یک ویدئو ،یک پادکست صوتی و یا یک عکس متناسب با نوع فعالیت سایت شما باشه.
برای تولید محتوای سایت باید ایده پرداز و خلاق باشید.در مرحله ی اول و قبل از فکر کردن به موتورهای جستجو و کسب رتبه ی برتر نتایج گوگل، به کاربران خود فکر کنید.
برای چه گروهی تولید محتوا می کنید ؟ میانگین سن کاربران شما چقدر است ؟شناخت جامعه هدف به شما کمک می کند تا ایده های بهتری به ذهن شما برسد.
چرا انقدر حرف از تولید محتوا زیاد است؟
تولید محتوا مهم ترین رکن در بازاریابی دیجیتال می باشد.
چه در سایت، چه در شبکه های اجتماعی و چه موارد دیگر
امروز با توجه به رویداد هایی که در دنیای واقعی داریم، کسب و کار های زیادی به سمت اینترنت و فضای مجازی روانه شده اند.
برای گرفتن بازدهی (مشتری، پروژه، فروش) نیاز به محتوا برای دیده شدن دارند.
اگر بخواهیم فقط به فضای وب سایت اشاره کنیم، باید بگوییم که گوگل برای حفظ کاربران و طرفداران خود، باید بتواند از طریق وب سایت ها، بهترین پاسخ را به نیاز های کاربران خود ارائه کند.
یعنی مثلا من دوست دارم بدانم چطور می تواند جای جوش را از بین ببرم؟
اگر در گوگل جستجو کنم و به نتیجه ای مطلوب برسم، باز هم برای برطرف کردن نیاز های دیگرم، سراغ گوگل خواهم آمد.
همین مقاله ای که آموزش از بین بردن جای جوش را توضیح داده است، محتواست.
یا ساده تر بگویم همین مقاله ای که من امروز در حال نوشتن آن هستم، تولید محتواست.
این مقاله ابزاری می شود تا شما با ما آشنا شوید.
کاری که من امروز می کنم، وظیفه ای است که هر وبسایت باید آن را انجام دهد تا از نظر میزان بازدید کننده و در ادامه “سئو”، موفق باشد.
پس سایت ها برای بهره گیری از بازار شلوغ و پر رفت و آمد اینترنت، نیاز به تولید محتوا یا دارند.