مراقبت های قبل و بعد از تبلیغات در شبکه های اجتماعی

مراقبت های قبل و بعد از تبلیغات در شبکه های اجتماعی ❤️

عدم تبلیغات در شبکه های اجتماعی از مشکلات مهمی است که امروزه کسب و کارها با آن رو به رو هستند و روزانه به این تعداد افزوده می شود، بهبود وضعیت اقتصادی و رونق کسب و کارها در گرو تبلیغات در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی است. گستردگی اینترنت و فضای مجازی به حدی رسیده که هیچ حرفه و شغلی برای بهبود وضعیت خود از آن مستثنا نیست.

پادکست مراقبت های قبل و بعد از تبلیغات در شبکه های اجتماعی ؛ بشنوید :

 

 

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

سلام به دوستان و همراهان عزیز لاین استور، اگر شما هم در حال تبلیغات کسب و کار خود در فضای مجازی هستید یا میخواهید بزودی در شبکه های اجتماعی بیزینس خود را معرفی کنید، مطالعه این مقاله را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم.

📌 یکی از ملزومات مهم برای هر بیزینس و کسب و کاری، طراحی سایت و شروع تجارت اینترنتی است. طراحی سایت به نحوی که برای همه کاربران و عموم مردم قابل استفاده و مورد پسند باشد. از مهم ترین نکات طراحی سایت امکان بازدید توسط کاربران است.

این نکته بقدری اهمیت دارد که اگر وبسایتی با محصولات منحصر به فرد و طراحی خیره کننده شروع به کار کند ولی در موتورهای جستجو جایگاهی نداشته باشد، سودی نخواهد کرد. از این رو بسیاری از کسب و کارها برای تبلیغات ارزان تر و بازدهی سریع تر به شبکه های اجتماعی روی می آورند.

نکات مهم قبل از تبلیغات در اینستاگرام

۱٫ Bio پیج اینستاگرام 

اولین چیزی که مخاطب در پیج شما با آن درگیر می‌شود و اطلاعاتی را از آن برداشت می‌کند، Bio پیج شماست. پس خیلی مهم است که در ۳ تا ۵ ثانیه‌ی اول چطور به نظر می‌رسید. Bio پیج شما باید به‌خوبی معرف کسب‌و‌کار شما باشد. سعی کنید در Bio مواردی را که مخاطب باید در مورد شما بداند را کامل و کوتاه قرار دهید. 

۲٫ شناسایی مخاطبان خود

وقتی مخاطبان خود را به خوبی بشناسید، می‌توانید ارتباط موثری را با آن‌ها برقرار کنید. به همین دلیل شناختن مخاطبان قبل از شروع ایجاد تبلیغات اینستاگرامی بسیار مهم است.گاهی از دیدگاه مشتریان بالقوه، به تبلیغات خود فکر کنید.

۳٫ نوشتن کپشن

حتما قبل از اینکه برای محصول خود دست به تبلیغات بزنید، از نوشتن یک کپشن کامل و دقیق غفلت نکنید. مخصوصاً اگر پیج فروشگاهی دارید، اطلاعات محصول مثل: قیمت، جنس و مشخصات فیزیکی محصول  را کامل داخل کپشن بنویسید.

۴٫ هایلایت استوری

یکی از بهترین قابلیت‌های اینستاگرام، همین هایلایت‌کردن استوری‌هاست. حتما موضوعات استوری مرتبط را که برای مخاطب و مشتری مهم هستند را در دسته‌بندی هایلایت‌های پیج خود قرار دهید. فراموش نکنید که کاور مرتبط برای هایلایت‌های خود انتخاب کنید.

۵٫ ارائه‌ی توضیحات دقیق به اینفلوئنسر برای تبلیغ

اگر قراراست با یک اینفلوئنسر تبلیغ پست یا استوری داشته باشید برای اینکه تبلیغ شما را به بهترین شکل انجام دهد و به موارد اصلی اشاره کند لازم است که یک سناریو یا Brief در اختیارش قرار دهید که براساس آن برای شما تولید محتوا کند.

۶٫ قراردادن فقط یک CTA (کال تو اکشن) در کپشن

 به یاد داشته باشید که اگر می‌خواهید بازده‌ تبلیغات شما بالاتر رود باید فقط یک کال تو اکشن در متن قرار دهید. مثلا می‌توانید لینک وب‌سایت خود را قرار دهید یا آدرس پیج خود را تگ کنید. 

📌 جهت سفارش طراحی سایت و سئو کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید :

سفارش طراحی سایت و سئو

مطالعه این مقاله را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم : برای تبلیغات سایت بهتر است یا شبکه های اجتماعی؟

تبلیغات در شبکه های اجتماعی
سوشال مدیا

مزایای تبلیغات در شبکه های اجتماعی:

. امکان دیده شدن توسط طیف گسترده‌ای از مخاطبان.

. تأثیرگذاری زیاد شبکه های اجتماعی بر خرید مشتریان.

. همسویی با اقدامات مربوط به تولید محتوا در شبکه های اجتماعی.

. امکان هدفگذاری دقیق‌تر مخاطبین با توجه به سلیقه و سبک زندگی آن‌ها.

. سهولت دسترسی به مخاطبانی که از دستگاه‌های موبایل استفاده می‌کنند.

📌 امروزه هر فردی را که اطراف خود مشاهده میکنیم از ۳ تا ۴ شبکه اجتماعی استفاده می کند، این افراد در طول روز ساعات زیادی را در شبکه های اجتماعی سپری می کنند و می توان گفت بهترین راه برای تبلیغات یک کسب و کار و شروع تجارت الکترونیک تبلیغات در شبکه های اجتماعی  می باشد.

📌 نحوه تبلیغات در شبکه های اجتماعی گاهی اوقات گول زننده و با وعده های دروغین است. این تبلیغات کاربران را به عضویت اجباری در گروه ها و کانال های نامناسب دعوت کرده و با واکنش های منفی مخاطبان مواجه خواهند شد.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی اصول خاصی دارد که شما عزیزان میتوانید با فراگیری این موارد به بازدهی بیشتر و جذب مشتری وفادار برای بیزینس خود کمک کنید.

در این راستا مهندس مجید درویش زاده، مشاور و مجری آموزش و تبلیغات در شبکه های اجتماعی ویدئوی زیر را برای شما صاحبان کسب و کار و مخاطبان گرامی لاین استور آماده کرده است. امید است با مشاهده این ویدئو آموزشی مراقبت های قبل و بعد تبلیغات در شبکه های اجتماعی را فرا گیرید .

📹 مشاهده ویدئو مراقبت های قبل و بعد از تبلیغات در شبکه های اجتماعی

📌 جهت پشتیبانی یک ماهه و بهینه سازی تبلیغات در شبکه های اجتماعی کافیست با مجموعه قوی لاین استور به مدیریت مهندس درویش زاده در ارتباط باشید.

 

سفارش پشتیبانی یک ماهه ورود به پنل و ثبت سفارش سفارش بهینه سازی پیج اینستاگرام

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    2 دیدگاه ها

    1. تبلیغات اینترنتی سامان

      ممنونم
      تا سفارش ثبت کردم یه پیام اومد برام که لینک صفحه مراقبت های قبل و بعد از تبلیغات داخلش بود
      کارتون درسته آفرین به این تیم هوشمند

      • بله حتما در خدمتتون هستیم
        جدیدا توی سیستم اتوماسیون طوری تنظیم کردیم که وفتی عزیزی ثبت سفارش میکنه این لینک براش ارسال بشه و با دیدن و به کار بردن این نکات قبل و بعد از تبلیغات ش نتیجه خوبی بگیره
        شما هم اگه سوالی در خصوص تبلیغات در فضای مجازی داشتین میتونید با ما در تماس باشید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)