آموزش
فوت و فن
فروش
...

بازاریابان
پنل ممبر فالوور
لاین استور
...

دوره اینستاگرام مارکتینگ
ویدئو + پی دی اف + پاورپوینت

آموزش
نمایندگی پنل ممبر و فالور
لاین استور

دوره
کانال داری حرفه ای
لاین استور
...

آموزش
محتوا گذاری
در سایت
وردپرسی

آموزش
محتوا گذاری
در سایت
وردپرسی

خانه / لاین استور / اخبار شبکه های اجتماعی / معجزه رنگ ها در تبلیغات
معجزه رنگ ها در تبلیغات در لاین استور

معجزه رنگ ها در تبلیغات

0
(0)

معجزه رنگ ها در تبلیغات از لاین استور

روانشناسی رنگ نقش بسیار مهمی در تبلیغات و بازاریابی دارد. به‌همین دلیل در این مقاله‌ درباره‌ی تاثیر رنگ در تبلیغات و استفاده‌ی هوشمندانه رنگ‌ها براساس اهداف بازاریابی نکاتی را خواهیم گفت.

روانشناسی رنگ یک علم محض نیست و نمیگویید که کدوم رنگهابد و کدوم رنگها خوب هستند بلکه نشان میدهند که چه رنگهایی برای مخاطب شما جذاب تر هستند.
روانشناسی رنگ ها میگوید که با توجه به شرایط از چه رنگی استفاده کنید مثل جنسیت مشتری،بازه ی سنی مخاطبان،قیمت محصولات شما،ویژگیهای محصول و…برانتخاب رنگ مناسب تاثیر میگذارد.
روانشناسی رنگ یکی از جالب ترین ومهیج ترین جنبه های بازاریابی است.
رنگ به عنوان یک پیام خاموش برای مشتری عمل میکند.
اگه کسب وکارتان دارای یک رنگ خاص باشدمشتری ان رنگ مشخصه و ویژگی برند شما میداند
هررنگی براساس ویژگی های مختلف هرفرد برای اشخاص تفاوت دارد. -لاین استور-

 

هر استارت‌آپ یا کسب‌وکار کوچک یا به‌طور کلی هر شرکتی که نیاز به بازاریابی و تبلیغات داشته باشد، باید بر مفاهیم تاثیر رنگ در تبلیغات مسلط شود. اگر خودتان کار طراحی تبلیغات را انجام می‌دهید، خواندن این مقاله کمک می‌کند که پایه‌ی اطلاعاتی قوی‌تری داشته باشید. اگر گرافیستی را استخدام کرده‌اید تا طراحی‌هایتان را انجام دهد، به کمک این مقاله، می‌توانید درک بهتری از چیزی که می‌خواهید، داشته باشید. در این مقاله به‌طور مفصل درباره‌ی روانشناسی انواع رنگ‌ها توضیح داده می‌شود.

 

لاین استور این را هم بخوانید درج پست در پیچ از همه رنگ لاین استور 

 

*۱۰رنگی که در تبلیغات بیشترین تاثیر و فروش دارد:

استفاده از روانشناسی رنگ ها در تبلیغات

قرمز.آبی. صورتی.زرد.سبز.بنفش.طلایی.نارنجی.قهوه ای. ومشکی است.

کسی که قصد خرید دارد اولین چیزی که در نظر او می آید رنگ محصول است. مردم بر پایه ی احساسات خود خرید میکنندو پس ازخرید با منطق خرید خود را توجیه میکنند.
رنگها بسیار قدرتمند هستند  و واسه مشتری اولین نکته است.

**قرمز:

علاقه عشق عصبانیت و شور وهیجان.(رنگ پرانرژی و هیجان وقدرتمنداست بیشترین طول موج را دارد تقریبا تمام شرکت ها دربرندیافعالیت های بازاریابی خود رنگ  قرمز استفاده میکند مثل کوکاکولا،فانسکول شرکت تولیدکننده اسباب بازی)

**آبی:

آرامش مسئولیت احتیاط ، صداقت و اعتماد.(رنگ خرد وعقل است  وذهن راآرام میکند آبی مثل قرمز رنگ هنا کاره است واستفاده بیشتر ازین رنگ در شرکت های بزرگ فناوری اطلاعات رواج دارد فیسبوک آبی است سامسونگ هم در لوگوی خود از رنگ آبی استفاده میکند)

**زرد:

شادی تفریح زرنگی وفریب.(زرد طول موج بلندی است زرد رنگ خلاقیت است وشرکت هایی که در ارتباط بامحصولات کودکان هستند ازین رنگ استفاده میکند)

**سبز:

طبیعت فراوانی .(رنگ تعادل وارامش چون رنگ طبیعت است تمام ویژگی هایی که با طبیعت مرتبط است را داراست مثل صاحبان برندتروپیکانا تولید کننده آب میوه یا شرکت اسپاتیفای دارای انواع موسیقی در جهان)

**نارنجی:

انرژی شادی سرزندگی و ریسک پذیری.(رنگ خلاقیت وهیجان است شرکت هایی ازین رنگ استفاده میکنند که خدمات پرانرژی وسرگرم کننده ارائه میدهند مثل کاخانه های تولید شکلات

**مشکی ونقره ای:

زیبایی و برازندگی مدرن  و قدرتمند.(درست است که  میگویند مشکی رنگ عشق است اما در  دنیای تجارت نماد قدرت و دوام است مثل کارخانه های اتومبیل سازی  جکوار)

**قهوه ای:

استحکام وثبات انتقال گرما  وهمچنین استفاده خسته کننده است(رنگ خاک و رنگ زمین است ودر تبلیغات که درباره محیط زیست است بکار میرود)

**خاکستری:

محافظه کاری رسمی سنتی.(این در تبلیغات خدماتی چون فناوری اطلاعات وکارخانجات تولیدی به کار میرود)

**ارغوانی:

خلاقیت سلطنت وثروت

**سفید وکرم:

تمیزی و پاکی آرام و زیبا.(رنگ  سفید صلح و آرامش را به فرد القا میکند و مشتری از خرید خود و دریافت خدمات احساس ارامش  کند)

رنگ آبی:

محبوبیت خاصی برای بیشتر افراد جامعه دارد امابهترین نیست(برای مثال صورتی رنگ عموما محبوب بانوان است)در بانک ها مکان های مالی و رستوران ها مورد استفاده قرار میگیرد به دلیل آرامشی که دارد

رنگ سفید:

رنگ پاکی  وتمیزی است که معمولا درتبلیغات خیریه سالن های آرایشی وماساژو شرکت های دارویی

مهجزه رنگ در تبلیغات از لاین استور

نتیجه گیری:

رنگها تداعی کننده نام تجاری یک محصول در ذهن مخاطبین هستن پس رنگ انتخاب شده میتواند تاثیرات مثبت یا منفی بر ذهن مخاطبین داشته باشدبرای انتخاب رنگ بهتر است از تون های متوسط و میانی استفاده شود زیرا تیره و روشن بودن رنگ تاثیر مطلوب زیادی ندارد

**انتخاب رنگ درست باعث افزایش فروش و درنتیجه درآمد بیشتر میشود.

 

منبع: یاراپلاس، چطور؟

این مطلب مفید بود؟

برای امتیاز دادن به این مطلب از یک تا پنج ستاره بدهید !

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا : 0

اولین کسی باشید که به این مطلب ستاره می دهد

این مطلب را مفید میدانید...

برای ارتقاء این مطلب نظر بدهید

پیشهادتان به نویسنده و مدیر سایت

درباره‌ی اپراتور شبکه های اجتماعی نویسنده لاین استور

اینو دیدی ؟

سفارش ممبر و فالوور

سفارش ممبر تلگرام و افزایش تعداد اعضای کانال

0 (0) شما کاربر عزیز سایت لاین استور میتونید برای افزایش تعداد اعضای کانال های …

یک دیگدگاه

  1. دراین مقاله ازتاثیر رنگ ها در برند شدن وجلب توجه مشتری آشنا شدم ومتوجه شدم هررنگ زمانی تاثیرزیادی بر ذهن مشتری دارد که باتوجه به موقعیت وشرایط کسب وکاربه درستی انتخاب شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پنل کاربری

پنل ادمین

پنل بازاریاب

پنل همکار طلایی

پنل نمایندگی مجاز

پنل نمایندگی ریبرند

پنل نمایندگی ویژه

ممنونم عضویت شما تایید شد

ثبت نشد لطفا مجدد سعی کنید

تبلیغات اینستاگرام | تبلیغات تلگرام | آموزش اینستاگرام | آموزش تلگرام will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates and marketing.

😍 هدیه لاین استور 😍

دریافت کتاب های آموزشی مهندس درویش زاده به صورت رایگان 

۱ -کتاب بازاریابی با شبکه های اجتماعی

۲ -کتاب بازاریابی با انتشار پادکست 

۳ -کتاب آموزش ساخت ربات تلگرام 

اینستاگرام .لاین استور۵۳