عید نوروز 1403 لاین استور

کمپین عیدانه لاین استور

چند آمار مهم فیسبوک برای بازاریابی در سال ۱۳۹۸

چند آمار مهم فیسبوک برای بازاریابی در سال ۱۳۹۸

فیس بوک ممکن است جدیدترین یا زیباترین شبکه اجتماعی نباشد، اما قطعا یکی از سودمندترین مشاغل برای بازاریابان است. به عنوان مثال، ۹۳ درصد از تبلیغ کنندگان رسانه‌های اجتماعی از تبلیغات فیس بوک استفاده می‌کنند که به وضوح نشان می‌دهد که این کار ارزشش را دارد.

۱. ۳۹ درصد از کاربران فیس بوک می‌گویند که آن‌ها صفحات کسب‌وکار فیس بوک را دنبال می‌کنند چون می‌خواهند پیشنهادها ویژه‌ای دریافت کنند.

پیشنهاد به افرادی که صفحه فیس بوک شما دنبال می‌کنند به آن ها انگیزه میدهد تا دکمه لایک فشار دهند.

این تاکتیک هم برای کسب و کارهای بزرگ و هم کسب و کارهای کوچک است – برای مثال رستورانی به نام Brickhouse Tavern در Williamsburg، ویرجینیا به آن‌هایی که لایک میکنند و یا اظهار نظر می‌کنند، یک پیتزای مجانی ارائه می‌دهد.

Facebook Marketing

۲. داشتن تعداد زیادی لایک در صفحه شما مهم است، شما باید پست‌های جذاب تولید کنید، مهم نیست خود شما چه چیزی دوست داشته باشید. هر چه بیشتر در نحوه ایجاد تعامل با پست‌های خود را درک کنید، بهتر میتوانید محتوا را ایجاد کنید.

می‌دانید چه معنایی دارد؟ محتوای شما باید مناسب انتشار در موبایل باشد.

۳٫آگهی‌های خود را آماده کنید، سعی کنید بیشتر تصاویر عمودی ارسال کنید و محتوای ویدئو در نظر بگیرید و برای راحتی در خواندن، استفاده از دکمه «بیشتر» را در نظر بگیرید.

 

۴. یک مطالعه می‌گوید که موثرترین طول برای عناوین آگهی فیس بوک چهار کلمه است، با توصیف لینک ۱۵ کلمه‌ای.

 

۵. ویدئوایی با صدای پخش خودکار، ۸۰% از کاربران را آزار می‌دهند. اکثر ما هنگام کار با فیس بوک خود در مترو، در کلاس، یا انتظار در صف در فروشگاه مواد غذایی هستیم. در این مکان‌ها افراد زیادی هستند که بدون شک صدای ویدئوها  ظاهر بدی به شما می‌دهد.

 

۶٫ فیلم‌های ویدئویی با توجه به توضیحات بالا به مرور زمان تا حدود % ۲۱ بیشتر، بینندگان را در فیسبوک شما نگاه میدارد. به این ترتیب کاربران فیس بوک میخواهند ویدیوهای شما را تماشا و درک کنند و مهم نیست کجا باشند.

۷٫ تبلیغ تصویری شما در حدود سه ثانیه وقت دارد تا توجه بیننده را جلب کند.سه ثانیه زیاد به نظر نمی‌رسد، اما ویدئوی شما یهمین مقدار زمان دارد تا نظر مخاطب را برای دیدن ادامه ویدئو جلب کند.بنابر این اطمینان حاصل کنید که سه ثانیه اول ویدئوی شما حاوی اطلاعات مهمی هستند.

 

۸٫ پست ها را کوتاه و جذاب نگه دارید. مخاطب شما به احتمال زیاد بر روی رفتن تمرکز دارد، بنابراین باید به سرعت توجه او را جلب کنید و اطمینان حاصل کنید که پست بعدی شما نیز توجه او را جلب کند.

 

۹٫ مطالب بالا دلیل خوبی برای گنجاندن محتوای ویدئو در استراتژی بازاریابی فیسبوک است.

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)