اخیراً نشریات مطرح دنیا به صورت جدی نگران هزینههای ناپیدای حضور ناپخته کاربران در شبکه …
ادامه مطلب5 استراتژی نوین در سامانه باشگاه مشتریان برای رشد وفاداری
مقدمه در دنیای رقابتی امروز، استراتژی نوین در سامانه باشگاه مشتریان بهعنوان یکی از مهمترین ابزارها برای جذب، حفظ و افزایش وفاداری مشتریان شناخته میشود. با توسعه فناوری و افزایش انتظارات مشتریان، تنها ارائه تخفیف و امتیاز کافی نیست؛ بلکه بایستی با بهکارگیری روشهای خلاقانه و هوشمند، تجربهای منحصر به …
ادامه مطلب