انواع تبلیغات در شبکه های اجتماعی

انواع تبلیغات در شبکه های اجتماعی

بهترین مورد تبلیغات در شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری اطلاعات با دیگران است. یعنی تبلیغات شما در کمترین زمان بیشترین بازدید کننده را دارا است.
در سال های اخیر شبکه‌های اجتماعی جایگاه خاصی در بین افراد پیدا کرده‌اند، بسیاری از افراد نه ‌تنها برای برقراری ارتباط و تعامل با دوستان و آشنایان بلکه برای بازاریابی، فروش محصولات و تبلیغات از این شبکه‌ها استفاده می‌کنند.

دسترسی آسان و کم ‌هزینه، ویژگی هایی مانند چندرسانه‌ای بودن، تعاملی بودن، حضور میلیون‌ها کاربر فعال در این شبکه‌های اجتماعی و برخی از ویژگی‌های دیگر شبکه‌های اجتماعی باعث شده تا این پلتفرم ها ابزار بسیار مناسبی برای تبلیغات باشند.

سلام به همراهان عزیز لاین استور، همانطور که می دانید روش‌های مختلفی برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی وجود دارد که براساس نوع کسب و کار، میزان سرمایه و مهارت خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در ادامه به بررسی این روش ها می‌پردازیم .

انواع تبلیغات در شبکه های اجتماعی

اینفلوئنسر مارکتینگ

بازایابی موثر یا اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از روش‌های بازاریابی بسیار پرطرفدار در شبکه‌های اجتماعی است. اینفلوئنسر به افرادی گفته می‌شود که در شبکه ‌های اجتماعی فالوورهای بسیار زیادی دارند و می‌توانند بر این افراد تأثیرگذار باشند. بنابراین صاحبان کسب ‌ وکارها می‌توانند تبلیغات محصولات خود را به این افراد بسپارند و نتایج قابل‌توجهی از آن بدست آورند.

 

 تبلیغات در شبکه های اجتماعی
بازاریابی ویروسی

بازاریابی ویروسی

منظور از این بازاریابی این است که نام برند و محصول شما در بین کاربران شبکه ‌های اجتماعی دست بدست می‌چرخد. اما برای اینکه یک محتوایی که حاوی نام برند و محصولات شما است، ویروسی شود یعنی به ‌اصطلاح دیگر کاربران را وادار کند تا آن را به اشتراک بگذارند، باید بسیار جذاب و ارزشمند باشد. درصورتی‌که بتوانید یک محتوای جذاب و تاثیرگذار تولید کنید، که این محتوا می تواند یک متن، ویدئو، آهنگ، پادکست یا هر چیز دیگری باشد، مطمئناً تبلیغات خوبی برای محصول و برند شما اتفاق می افتد.

پیشنهاد مطالعه : پنل خدمات مجازی

بازاریابی معرف یا ایفیلیت مارکتینگ

تبلیغات در شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی

بازاریابی معرف نیز از دیگر روش‌های تبلیغات در شبکه های اجتماعی است که در آن صاحبان مشاغل و برندها تبلیغات محصول خود را به صفحات مشهور یا کانالهای پرطرف‌دار می‌سپارند و در ازای هر فروشی که برای محصول مورد نظر انجام می شود، مبلغی را به ‌عنوان پورسانت به صاحب صفحه اجتماعی یا کانال پرداخت می کنند.

شما نیز می‌توانید ازین فرصت ها استفاده کنید و در شبکه‌ های اجتماعی پرطرفداری مانند اینستاگرام، توئیتر، تلگرام و حتی شبکه‌های اجتماعی داخلی مانند روبیکا، سروش، ایتا و… تبلیغات محصولات خود را با روش‌های مختلف انجام دهید.

درصورتی‌که تبلیغات در شبکه های اجتماعی را برای  محصول خود انتخاب کرده‌اید، می‌توانید از مشاوره مهندس مجید درویش زاده برای رسیدن به موفقیت استفاده کنید. مجموعه حرفه‌ای و متخصص لاین استور که در زمینه آموزش و بازاریابی تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی فعال است، می تواند بهترین مشاوره ‌ها را جهت رسیدن به موفقیت در اختیارشما مخاطب عزیز قرار دهد. کافی است با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با پشتیبان لاین استور در واتساپ

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    یک دیدگاه

    1. حمیدرضا غلامی

      یکی از بهترین روش های تبلیغات تبلیغات در فضای مجازی هست که من بارهاست از پنل تبلیغاتی ممبر فالور شما استفاده میکنم و کاملا راضیم کلی مشتری داشتم از طریق تبلیغات ممنون از تیم خوبتون

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)