5 دوره برتر
مهندس درویش زاده
آیا شبکه های اجتماعی داخلی بستر مناسبی برای تبلیغات هستند؟

آیا شبکه های اجتماعی داخلی بستر مناسبی برای تبلیغات هستند؟

5
(7)

🌺 امروزه اینترنت و وجود شبکه های اجتماعی، بستری مناسب را برای تبلیغات کسب و کار های مختلف فراهم آورده است. در حال حاضر شبکه های اجتماعی زیادی با امکانات متنوعی که دارند، بر اساس کارکردهای مختلفی که دارند، مورد استفاده قرار می گیرند.

پادکست آیا شبکه های اجتماعی داخلی بستر مناسبی برای تبلیغات هستند ؛ بشنوید :

 

 

بسیار از افراد از شبکه های اجتماعی با هدف بازاریابی و معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان فعال در این محیط ها که جمعیت زیادی را شامل می شود، استفاده می کنند. با توسعه شبکه های اجتماعی داخلی، برخی از افراد تمایل به تبلیغ محصولات خود در این فضاها هستند، اما آیا شبکه های اجتماعی بستر مناسبی برای این منظور فراهم می کنند؟

سلام به دوستان همیشگی لاین استور؛ مشاور و مجری آموزش و تبلیغات در شبکه های اجتماعی؛ در این مقاله قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم.

 توسعه روز افزون شبکه های اجتماعی داخلی

همزمان با ورود و توسعه شبکه های اجتماعی خارجی به کشور، بسیاری از متخصصان به فکر تولید شبکه های اجتماعی داخلی که همسو با فرهنگ، عقیده و آداب و رسوم مردم ایران باشند، افتادند. شبکه های اجتماعی متنوعی در دو دهه اخیر راه اندازی شده و در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفته اند.

شبکه های اجتماعی داخلی از جمله بیسفون پلاس، نزدیکا، فارس توئیتر، کلوب، فیس نما، هم میهن، افسران، روبیکا، سروش، ایتا، گپ، آی گپ، بله، ویسپی و… از جمله شبکه های تولید شده در داخل کشور هستند، که خدمات متنوعی را به کاربران ارائه می نمایند.

با افزایش شناخت نسبت به قابلیت های شبکه های اجتماعی داخلی هر روز بر تعداد کاربران این شبکه ها افزوده می شود. به همین دلیل زمینه مناسبی برای تبلیغات کالای مختلف را برای مدیران کسب و کارها فراهم آورده است.

تعداد کاربران زیاد ایرانی در شبکه های اجتماعی داخلی، فرصت مناسبی را برای تبلیغ کالاها و خدمات متنوع فراهم می کند. بنابراین اگر از این ظرفیت غافل بوده و فقط شبکه های خارجی را برای بازاریابی انتخاب کرده اید، باید گفت در حال از دست دادن، موقعیت مناسبی برای تبلیغ کسب و کار خود هستید.

امنیت بالا، مدیریت داخلی و اینترنت ارزان تر از ویژگی های این شبکه هاست.

با توجه به اینکه شرکت های خصوصی داخلی یا اپراتورها و حتی صدا و سیمای ایران، حمایت کننده شبکه های داخلی هستند و سرورها و مدیریت آن ها در داخل کشور انجام می شود، امنیت این شبکه ها بسیار بالاتر از انواع خارجی می باشد.

به همین دلیل کاربرانی که مسئله امنیت و حریم خصوصی برای آن ها اهمیت ویژه ای دارند، شبکه های اجتماعی داخلی را برای فعالیت خود انتخاب می کنند. همچنین با توجه به اینکه تبادل اطلاعات در داخل کشور انجام می شود، هزینه اینترنت تا حد قابل توجهی کاهش می یابد.

این مزیت ها باعث می شود تا تبلیغات و بازاریابی برای افراد مختلف، در محیطی امن تر و با هزینه پایین تر از شبکه های خارجی انجام شود.

سخن آخر اینکه…

مشابه تمام شبکه های اجتماعی خارجی، نوعی شبکه اجتماعی داخلی راه اندازی شده و در دسترس افراد قرار دارد که زمینه مناسبی را بر اساس نوع خدمات مدنظر کاربران ارائه می نمایند. اگرچه کمبودهایی در این شبکه ها وجود دارد، اما بروزرسانی های پی در پی باعث شده تا قابلیت این شبکه ها تا حد زیادی ارتقا یابد.

در حال حاضر تعداد زیادی از کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی داخلی در حال تبادل اطلاعات به صورت چت، صوت و تصویر هستند، گروه ها و کانال های زیادی در این شبکه ها فعالیت دارند. و برنامه های لایو زیادی با تعداد کاربران بالا برگزار می شود.

اخیراً یکی از برنامه های محبوب تلویزیونی توانست با حضور ۲۵ میلیون کاربر، رکورد برنامه های لایو را در شبکه های اجتماعی بشکند. در حال حاضر بسیاری از کارخانجات، شرکت ها و تولیدکننده ها از شبکه های اجتماعی داخلی برای تبلیغ خدمات و محصولات خود استفاده می کنند، شما نیز می تواند به آن ها بپیوندید.

این مطلب چقدر مفید بود؟

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

5 / 5. 7

اولین کسی باشید که به این مطلب ستاره می دهد

این مطلب را مفید میدانید...

برای ارتقاء این مطلب نظر بدهید

پیشهادتان به نویسنده و مدیر سایت

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور #استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade

درباره‌ی مهندس حیدری پشتیبان لاین استور

با عرض سلام و خسته نباشید . من سید حسین حیدری هستم . دانش آموخته مهندسی اقتصاد مدتی در زمینه تبلیغات، فروش و پشتیبانی گروه ها، سایت ها، ربات های تلگرامی و ... فعالیت داشتم و در حال حاضر در زمینه پشتیبانی سایت ها و فروشگاه های اینترنتی، تبلیغات شبکه های اجتماعی، نویسندگی و طراحی سایت فعالیت دارم. با آرزو موفقت برای شما .
دانشگاه مفهومی شبکه های مجازی

اینو دیدی ؟

شبکه های اجتماعی چه فرصت هایی را برای کاربران ایجاد می کنند؟

شبکه های اجتماعی چه فرصت هایی را برای کاربران ایجاد می کنند؟

5 (4) این مطلب چقدر مفید بود؟ 1 2 3 4 5 ارسال رتبه 5 …

۲ دیدگاه ها برای "آیا شبکه های اجتماعی داخلی بستر مناسبی برای تبلیغات هستند؟"

  1. کامران مولایی

    سلام من در شبکه اجتماعی سروش برای کسب و کارم شروع به تبلیغات کردم اما مخاطب چندانی ندارم می خوام بدونم آیا روشی هست تا من بتونم اعضای کانالم رو در شبکه اجتماعی سروش افزایش بدم ممنون از سایت خوبتون من قبلا از دوره های آموزش شبکه های اجتماعی شما هم استفاده کردم و خیلی راضی بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنل کاربری

پنل ادمین

پنل بازاریاب

پنل همکار طلایی

پنل نمایندگی پایه

پنل نمایندگی ریبرند

پنل نمایندگی ویژه

پنل نمایندگی طلایی