5 دوره برتر
مهندس درویش زاده
روش برگزاری مسابقه در شبکه های اجتماعی با هدف جذب مخاطب

روش برگزاری مسابقه در شبکه های اجتماعی با هدف جذب مخاطب

5
(1)

🌺 شبکه های اجتماعی در سال های اخیر، به ابزاری مناسب برای بازاریابی و جذب مشتری تبدیل شده است. در این شبکه ها افراد زیادی برای فروش بیشتر محصولات و معرفی برند خود از روش های مختلفی استفاده می کنند.

سلام به دوستان همیشگی لاین استور؛ مشاور و مجری آموزش و تبلیغات در شبکه های اجتماعی؛ یکی از جذابترین روش ها، برگزاری مسابقه متناسب با موضوع مورد نظر است. بر اساس نوع کسب و کار و محصولات یا نوع برندی که معرفی می کنید، می توان مسابقات جذاب و متنوعی طراحی کرد.

طراحی مسابقه آسان بر اساس موضوع

تشویق کاربران به کامنت گذاشتن، جمع آوری لایک،  اشتراک عکس با محصول مورد نظر، تگ کردن افراد دیگر در زیر پست مورد نظر، هشتگ گذاری با نام برند مورد نظر و … از مسابقات متنوعی است که برای دیده شدن برند و محصول می توان طراحی کرد.

مسابقه طراحی شده باید آسان باشد تا کاربران زیادی تمایل به شرکت در آن داشته باشند و به راحتی بتوانند آن را انجام دهند. مراحل مسابقه نیز نباید طولانی باشد، بلکه چند مرحله با فاصله زمانی کوتاه مدت، مشتریان بیشتری را ترغیب به شرکت در مسابقه می کند. مسابقات می تواند، به صورت هفتگی یا ماهیانه و یا در مناسبت های خاصی برگزار گردد.

جوایز تعیین شده بهتر است به کسب و کار و نوع موضوع مورد نظر، مرتبط باشد. حتی می توان با نظرسنجی از مخاطبان، نوع جایزه را بر اساس سلیقه آن ها تعیین نمود. هشتگ گذاری در زیر محتواهای ارسالی بسیار اهمیت دارد، بر اساس نوع برند و یا محصول خود می توانید، هشتگی متفاوت، کوتاه و غیرتکراری تعیین کنید و از شرکت کنندگان بخواهید آن را استفاده کنند، زیرا همزمان با ارسال هشتگ، نام برند و محصول شما نیز تبلیغ می شود.

با اهدای جوایز، تهیه فیلم یا عکس از برندگان، اعتماد کاربران را به خود جلب کنید، زیرا هدف اصلی از برگزاری مسابقات جلب نظر کاربران و اعتماد سازی است. با این کار می توان علاوه بر جلب اعتماد مشتریان، برند و محصول مورد نظر را با سرعت زیادی به کاربران معرفی نمود.

روش برگزاری مسابقه در شبکه های اجتماعی با هدف جذب مخاطب

دوره آموزشی بازاریابی

اگر شما هم تمایل دارید تا برند خود را از طریق شبکه های اجتماعی معرفی نمایید، یا محصولات خود را به فروش برسانید و یا از طریق این شبکه ها درآمد زایی کنید، لاین استور دوره های آموزشی مرتبط با این موضوعات را در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد.

با تماشای این دوره ها، می توانید به اهداف خود نزدیک تر شوید. در کنار این دوره های آموزشی، مهندس مجید درویش زاده، با تجربه کافی در زمنیه فعالیت در شبکه های اجتماعی، به علاقه مندان مشاوره تخصصی ارائه می دهد. کافی است با لاین استور در ارتباط باشید تا کارشناسان ما شما را پشتیبانی نمایند. 

این مطلب چقدر مفید بود؟

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

5 / 5. 1

اولین کسی باشید که به این مطلب ستاره می دهد

این مطلب را مفید میدانید...

برای ارتقاء این مطلب نظر بدهید

پیشهادتان به نویسنده و مدیر سایت

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور #استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade

درباره‌ی مهندس حیدری پشتیبان لاین استور

با عرض سلام و خسته نباشید . من سید حسین حیدری هستم . دانش آموخته مهندسی اقتصاد مدتی در زمینه تبلیغات، فروش و پشتیبانی گروه ها، سایت ها، ربات های تلگرامی و ... فعالیت داشتم و در حال حاضر در زمینه پشتیبانی سایت ها و فروشگاه های اینترنتی، تبلیغات شبکه های اجتماعی، نویسندگی و طراحی سایت فعالیت دارم. با آرزو موفقت برای شما .
دانشگاه مفهومی شبکه های مجازی

اینو دیدی ؟

پانزده نکته در مدیریت زمان از برایان تریسی

پانزده نکته در مدیریت زمان از برایان تریسی

0 (0) پانزده نکته در مدیریت زمان از برایان تریسی   سلام به لاین‌استوری‌های عزیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنل کاربری

پنل ادمین

پنل بازاریاب

پنل همکار طلایی

پنل نمایندگی پایه

پنل نمایندگی ریبرند

پنل نمایندگی ویژه

پنل نمایندگی طلایی