کد شارژ هدیه به ایمیل شما ارسال خواهد شد

مایلم پیشنهادات لاین استور برایم ارسال شود
افزایش ممبر و فالوور شبکه های اجتماعی
تفاوت ها و شباهت های اینفلوئنسر و بلاگر

تفاوت ها و شباهت های اینفلوئنسر و بلاگر

5
(1)
حتما توی شبکه های اجتماعی به اسم های بلاگر (Blogger) و اینفلوئنسر (Influencer) برخودید. تیم لاین استور در این مقاله قصد داره تفاوت و شباهت های اینفلوئنسرها و بلاگرها رو بررسی کنه.

به طور کلی میتونیم بگیم تفاوت اصلی اینفلوئنسرها و بلاگرها توی محل فعالیت اوناست.

 

تفاوت ها و شباهت های اینفلوئنسر و بلاگر

 

بلاگرها توی وبلاگ های خودشون درباره تجربه های شخصیشون یا بعضی از مسائل و رویدادها پست های محتوی عکس و نوشته منتشر میکنن.

ولی اینفلوئنسرها از همه پتانسیل ها برای معرفی خودشون و حوزه کاریشون استفاده میکنن.

 البته امروزه تعریف بلاگر تغییر کرده و به هر کسی که توی شبکه های اجتماعی مشغول به اشتراک گذاشتن پست ها و تجربه های خودش هست بلاگر میگن، به طور کلی میتونیم بگیم بلاگر ها زیر شاخهء اینفلوئنسرها هستن و یا حتی ممکن هست که یک بلاگر به مرور زمان به یک اینفلوئنسر تبدیل بشه.

یه تفاوت دیگه اینفلوئنسرها و بلاگرها درباره برخورد دنبال کننده ها یا فالوور های اوناست. درواقع نمیتونیم بگیم در هر دو دسته تعداد دنبال کننده ها ملاک هست چون یک اینفلوئنسر میتونه با تعداد کمی دنبال کننده هم اثر زیادی توی تصمیم گیری همین افراد داشته باشه، ولی شاید یک بلاگر با کننده های زیاد هم نتونه روی دنبال کننده هاش تاثیر گذاری خوبی داشته باشه.

پس تفاوت اصلی این دو دسته تاثیر گذاریشون روی دنبال کننده هاست.

اینفلوئنسرها با ترفندها و محتواهایی که تا امروز منتشر کردن، به مرور تونستن اعتماد مخاطبشونو جلب کنن و به زندگی اونا نفوذ کنن و اینطوری میتونن روی مخاطبشون تاثیر بزارن.

ولی بلاگرها صرفا با انتقال یه سری موضوعات تا امروز فعالیت کرده و ارتباط چندانی با مخاطبشون نداشتن، در واقع بلاگرها مثل یه نویسنده هستن و مخاطباشون خواننده های کتاب اونا هستن. معمولا هم یه شخص توی طول زندگی ممکنه هیچ وقت با نویسنده مورد علاقش گپ و گفت نداشته باشه.

 

تفاوت ها و شباهت های اینفلوئنسر و بلاگر

 

شباهت بلاگر و اینفلوئنسر

اولین شباهت این دو دسته میتونه میتونه تولید محتوا باشه. هم اینفلوئنسرها و هم بلاگرها سعی میکنن با تولید محتوای مناسب خودشون مخاطب هایی رو جذب صفحه شبکه اجتماعیشون بکنن، به این ترتیب که با افزایش تعداد دنبال کننده ها و برقراری ارتباط با اونا صفحه خودشون رو آماده برای تبلیغات برندهای دیگه بکنن و از این روش کسب درآمد کنن.

هم اینفلوئنسرها و هم بلاگرها  باید مهارت هایی داشته باشن که عبارتند از:

  • خلاقیت و نوآوری
  • آشنایی با عکاسی
  • تسلط بر روش های تولید محتوا
  • آشنایی با رفتار مشتری و مخاطبان
  • آشنایی با روش های ساخت ویدئو و پادکست
  • آشنایی با ترفندهای مخصوص جذب مخاطب در فضایی که فعالیت میکنن
  • و…

اینفلوئنسرها و بلاگرهای موفق در مرور زمان به برند شخصی خودشون تبدیل میشن و بعضیاشون هم حتی دست به تولید محصولات حوزهء کاری خودشون میزنن.

این مطلب مفید بود؟

برای امتیاز دادن به این مطلب از راست به چپ ستاره بدهید !

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا : 1

اولین کسی باشید که به این مطلب ستاره می دهد

این مطلب را مفید میدانید...

برای ارتقاء این مطلب نظر بدهید

پیشهادتان به نویسنده و مدیر سایت

درباره‌ی مهندس حیدری پشتیبان لاین استور

با عرض سلام و خسته نباشید . من سید حسین حیدری هستم . دانش آموخته مهندسی اقتصاد مدتی در زمینه تبلیغات، فروش و پشتیبانی گروه ها، سایت ها، ربات های تلگرامی و ... فعالیت داشتم و در حال حاضر در زمینه پشتیبانی سایت ها و فروشگاه های اینترنتی، تبلیغات شبکه های اجتماعی، نویسندگی و طراحی سایت فعالیت دارم. با آرزو موفقت برای شما .

اینو دیدی ؟

آموزش غیرفعال کردن تایید دومرحله ای اینستاگرام

آموزش غیرفعال کردن تایید دومرحله ای اینستاگرام

5 (1) این مطلب مفید بود؟ برای امتیاز دادن به این مطلب از راست به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پنل کاربری

پنل ادمین

پنل بازاریاب

پنل همکار طلایی

پنل نمایندگی مجاز

پنل نمایندگی ریبرند

پنل نمایندگی ویژه