5 دوره برتر
مهندس درویش زاده
تبلیغات و بازاریابی موثر در شبکه های اجتماعی

تبلیغات و بازاریابی موثر در شبکه های اجتماعی

5
(2)

🌺 امروزه شبکه های اجتماعی به ابزاری بسیار مناسب برای تبلیغات و بازاریابی تبدیل شده اند.

سلام به دوستان همیشگی لاین استور؛ مشاور و مجری آموزش و تبلیغات در شبکه های اجتماعی؛ حضور تعداد بسیار زیادی از افراد جامعه و حتی از کشورهای مختلف جهان در این شبکه ها، و امکان تولید ارزان و سریع انواع محتواهای تبلیغاتی، فرصت مناسبی را برای بازاریابی و تبلیغات فراهم آورده است.

پادکست تبلیغات و بازاریابی موثر در شبکه های اجتماعی ؛ بشنوید :

 

 

تبلیغات موثر با شبکه های اجتماعی

ارتباط نامحدود با کاربران و متقاضیانی که هر روز بر تعداد آن‌ها افزوده می شود، فرصتی مناسب برای توسعه کسب‌ وکار، افزایش شعبه‌های تجارینه تنها در داخل کشور بلکه در دیگر کشورها، جذب مخاطبان بیشتر و توسعه بازارهای بین‌المللی، برای فعالان حوزه اقتصادی است.

اگر تا همین چند سال قبل برای تبلیغات لازم بود تا صاحبان مشاغل هزینه‌های زیادی به رسانه‌ها، ازجمله صدا وسیما، روزنامه‌ها و مجلات و یا رزرو بیلبوردهای سطح شهر پرداخت نمایند، اما این روزها با وجود شبکه‌های اجتماعی امکان تبلیغات با هزینه‌ های بسیار کمتر و به صورت موثرتر فراهم شده است.

صاحبان کسب و کارها و برندها با تولید انواع ویدئوها، پادکست‌ها، تصاویر و متن‌های تبلیغاتی و انتشار آن ها در شبکه های اجتماعی، محصولات و برند خود را در سطح بسیار وسیع و به صورتی بسیار موثر معرفی می کنند. ضمن این‌که با پرداخت هزینه‌های بسیار کم، می توانند این تبلیغات را به روز رسانی کنند.

تبلیغات و بازاریابی موثر در شبکه های اجتماعی

بازاریابی در شبکه های اجتماعی

بازاریابی ویروسی، بازاریابی اینفلوئنسر و بازاریابی محتوایی تنها برخی از موثرترین روش های بازاریابی در شبکه های اجتماعی هستند. صاحبان کسب و کار ها، از روش های مختلفی می توانند برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی استفاده کنند.

در روش بازاریابی ویروسی، به صورتی خلاقانه محتوایی جذاب تولید و منتشر می شود. این محتوا باید آنقدر برای کاربران جذابیت داشته باشد و با ارزش باشد تا تمایل داشته باشند آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.

در صورتی که محتوای ارزشمند و در عین حال سرگرم کننده که حاوی اطلاعاتی در رابطه با برند است، در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود، کاربران آن را دست به دست می چرخانند و مشابه یک ویروس تکثیر می شود. همزمان نام برند هم در بین مخاطبین معروف می شود.

 در بازاریابی اینفلوئنسر که بازاریابی تاثیرگذار نیز نامیده می شود، از افراد تاثیرگذار و پرطرفدار در شکه های اجتماعی برای معرفی برند استفاده می شود. اینفلوئنسرها همان کسانی هستند که فالوورهای زیادی دارند و به عنوان شاخ شناخته می شوند.

تبلیغات و بازاریابی با استفاده از انفلوئنسرها و یا به کمک انواع محتواهای متنی، ویدئویی، گرافیکی و… و یا به صورت ویروسی، نیازمند تخصص است. در دنیای پر از رقابت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، که همه به دنبال معرفی برند و افزایش فروش محصول خود هستند، کمک گرفتن از مشاوران متخصص راه حلی مناسب است.

مجموعه لاین استور به عنوان مجموعه ای فعال و متخصص در زمینه بازاریابی، توسعه کسب و کار و تبلیغات از طریق شبکه های اجتماعی، آماده ارائه انواع خدمات مشاوره ای و خدمات متنوع برای دیده شدن برندتان است. کافی است با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چقدر مفید بود؟

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

5 / 5. 2

اولین کسی باشید که به این مطلب ستاره می دهد

این مطلب را مفید میدانید...

برای ارتقاء این مطلب نظر بدهید

پیشهادتان به نویسنده و مدیر سایت

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور #استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade

درباره‌ی مهندس حیدری پشتیبان لاین استور

با عرض سلام و خسته نباشید . من سید حسین حیدری هستم . دانش آموخته مهندسی اقتصاد مدتی در زمینه تبلیغات، فروش و پشتیبانی گروه ها، سایت ها، ربات های تلگرامی و ... فعالیت داشتم و در حال حاضر در زمینه پشتیبانی سایت ها و فروشگاه های اینترنتی، تبلیغات شبکه های اجتماعی، نویسندگی و طراحی سایت فعالیت دارم. با آرزو موفقت برای شما .
دانشگاه مفهومی شبکه های مجازی

اینو دیدی ؟

تفاوت رسانه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی که نمی دانستید

3.4 (5) رسانه اجتماعی چیست پادکست تفاوت رسانه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنل کاربری

پنل ادمین

پنل بازاریاب

پنل همکار طلایی

پنل نمایندگی پایه

پنل نمایندگی ریبرند

پنل نمایندگی ویژه

پنل نمایندگی طلایی