روش های تیتر نویسی مؤثر در تبلیغات
روش های تیتر نویسی مؤثر در تبلیغات

روش های تیتر نویسی مؤثر در تبلیغات

روش های تیتر نویسی مؤثر در تبلیغات

سلام و درود فراوان به همراهان عزیز و همیشگی سایت محبوب  لاین استور 

در این مطلب می پردازیم به روش های تیتر نویسی مؤثر در تبلیغات ، همراه ما باشید .

 

در ابتدا به این موضوع می پردازی که هدف تیتر نویسی یا سرمقاله نویسی چیست؟ میتوان اینگونه بیان کرد که مهم ترین هدف تیتر نویسی  تمرکز روی احساسات مخاطب است.

حس های مختلفی برای تحریک مخاطبان وجود دارد، اما همیشه یک تیتر فوق العاده تضمینی برای موفقیت نیست.

یک تیتر خوب باعث جلب توجه مخاطب می شود و جرقه ای در ذهن افراد ایجاد کند تا هوش و حواس خود را روی محتوای اصلی بگذارد.

اگر تیتر خوبی ننویسید ولی زمان زیادی را برای نوشتن محتوا مناسب صرف کنید، آیا مخاطبان به آن مطلب توجه خواهد کرد؟ یعیناً سودی نخواهید کرد.

احترام بر عقاید و افکار مخاطبان

روش های تیتر نویسی مؤثر در تبلیغات

توجه کنید کاربران زمانی با مقاله شما حس غرور پیدا می کنند که احساس کنند چیزی را که در ذهن دارند، نویسنده به آن تاکید کرده است.

مخاطبان زمانی که متوجه میشوند که نتایج را به خوبی پیش بینی کرده اند و حدس آن ها در مورد مقاله درست بوده، حس خوبی پیدا می کند و به احتمال قوی با آن مطلب ارتباط برقرار خواهند کرد.

به ۳ نمونه این عناوین توجه کنید :

  1. راهی که اگر نمی دانستید، به هدف تان نمی رسیدید.
  2. دلیلی که من را در کنکور قبول کرد.
  3. دلایل پیش گویی های درست شما در مورد وضعیت اقتصاد

 

با مخاطبان در چیزهایی که از آن ها متنفر است همراه باشید

تحقیق کنید :

کسانی که مخاطبان در مورد آن ها حس تنفر دارند چه افرادی هستند؟

مخاطبان از چه شرایطی ناراضی هستند؟

از چه رفتار و اخلاقی دوری می کنند؟

و از چه محصولاتی خوششان نمی آید؟

حتماً در این موارد مخاطبان را همراهی کنید. وقتی این کار را انجام دادید مخاطبان به راحتی ترغیب به خواندن محتوا شما خواهند کرد.

به مثال های زیر دقت کنید :

  1. چطور در مقابل رؤسای نادان ایستادگی کنیم؟
  2. روش های متقاعد کردن والدین سختگیر برای ازدواج
  3. چطور کلاس آخر سال را تعطیل کنیم؟
  4. چطور از اساتید ۰٫۲۵ نمره بگیریم؟

نکته قابل توجه این است که حواستان به زیاده روی ها باشد. هیچوقت در این تکنیک تعصبی عمل نکنید زیرا باعث دردسر خودتان خواهد شد.

تیترنویسی
اهمیت تیتر نویسی در چیست

در تیتر نویسی باورهای قطعی مخاطبان را بشکنید

 

این نوع تیترها بسیار چالش برانگیز بوده و مخاطبان زیادی را جذب خواهد کرد.

قبل از درج تیتر فکر کنید چه مواردی باعث میشود افراد به اهدافشان نرسند یا تعصب مخاطبان روی چه چیزهایی می باشد؟

به مثال ها دقت کنید :

  1. آیا واقعا نیازی هست همیشه نمره ی ۲۰ بگیریم؟
  2. چرا تلاش و کوشش به تنهایی معنا ندارد؟
  3. چه نیازی به استفاده از تکنیک های زمانی در کنکور است؟

 

تیترنویسی
سرمقاله نویسی

مخاطبان به دنبال سرعت بخشیدن برای رسیدن به اهداف هستند

همانطور که می دانید در سراسر جهان افراد به دنبال راحتی و استراحت بیشتر هستند.

بیشتر انسان ها درحال یافتن راهی هستند تا نیازی به تلاش و کوشش نداشته باشد.

شما میتوانید از این موضوعات به عنوان حس اصلی در تیتر استفاده کنید.

توجه داشته باشید افراد راحت طلب پرتوقع و سطح تحمل پایینی دارند.

شناخت کافی از ویژگی های مخاطبان باعث می شود تیتری بنویسیم که به راحتی توجه افراد را به خود جلب می کند.

به عناوین زیر دقت کنید :

  1. چگونه درس اقتصاد کلان را بدون حفظ کردن فرمول یاد بگیریم؟
  2. چطور در یک روز کتابهای ۳۰۰ صفحه ای پیام نور را بخوانیم؟
  3. روش شستن ظروف با سرعت بالا

 

در تیتر نویسی به مخاطبان استرس وارد کنید

 

از خودت بپرسید آیا چیزی وجود دارد که مخاطبان نسبت به آن ترس و دلهره داشته باشند؟

واکنش انسانها نسبت به ترس متفاوت بوده و در اکثر موارد باعث جمع کردن تمام هوش و حواس آن ها به مطالب خواهد شد.

افراد از چیزهایی که برایشان خطرناک باشد دوری می کنند. اما بعضی از انسان ها ترس را دوست دارند و عاشق دیدن فیلم های دلهره آور می باشند. چه بسا وقتی تیترهای ترسناکی را مشاهده می کنند با خیالی راحت با آن ارتباط برقرار خواهند کرد.

مثال :

  1. اگر این یک نکته تست های زمان دار را ندانی، زمان بندی کنکور شما نابود خواهد شد.
  2. دره ای که کارآفرینان اینترنتی را به درون خود میکشد.
  3. اگر این نکته را ندانید، کل زحمات چند ماهه شما در کدنویسی از بین خواهد رفت.

 

از اشتباهات مخاطبان استفاده کنید

 

افراد را از اشتباهاتی که انجام میدهند آگاه کنید.

انسان ها معمولاً چه مشکلات و مسائلی را در خود نگه می دارند، که اگر آن ها را به سرعت برطرف نکنند، مقصر شکست خودشان خواهند بود.

این قسمت را با ذکر مثال توضیح می دهیم :

  1. شش نکته برای والدین دیکتاتوری که باعث کمرویی فرزندانشان می شود.
  2. چطور یک بی برنامگی تمام تلاش های دانش آموزان را نابود می کند؟

 

فراموش نکنید که در کپی رایت حقیقت عمل پاک نخواهد شد. زمانی که در کپی کردن مطالب و تیتر نویسی  مقاله هیچ صداقتی وجود نداشته باشد، خیانت ها آشکار خواهد شد.

هدف در تبلیغ نویسی تشنه کردن مخاطبان با کلمات است که می بایست با خواندن مطالب به سیری مخاطبان بیانجامد.

از نوشته های باورپذیر استفاده کنید زیرا مخاطبان تیتر های تخیلی را نمی خوانند.

به این نکته توجه کنید :

کسانی به سراغ محتوای مطالب خواهند رفت که تیتر مقاله کنجکاوی افراد را برانگیخته باشد. تیتر مقاله را طوری تمام کنید که خواننده به راحتی از خواندن بقیه مطلب صرف نظر نکند.

پشتیبانی : 05132727070

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)