🌺 اگر شما هم برای تولید محتوا به دنبال ایده می گردید و برای انتخاب موضوع مناسب برای پیج اینستاگرام یا وب سایت خود سردرگم هستید، پیشنهاد می کنم این مقاله را مطالعه کنید.
پادکست ایده یابی برای تولید محتوا را بشنوید :
فرقی نمی کند شما یک مکانیک هستید، یا فروشگاه ابزار فروشی دارید یا رستوران دارید؛ هر کسی در هر شغلی که باشید می توانید ایده های مناسبی برای تولید محتوا در حیطه کاری خود بدست آورید، کافی است تا انتها همراه ما باشید.
سلام به دوستان عزیز لاین استور، در ادامه سه منبع عالی جهت ایده یابی برای تولید محتوا را به شما معرفی می کنیم. شما می توانید به کمک Google ایده های مورد نظر خود را پیدا کنید. ابزاری که به راحتی در دسترس است و افراد زیادی برای پاسخ سوالات و دریافت اطلاعات مورد نظر خود به آن مراجعه می کنند.
همین سوالات و جستجوهایی که توسط کاربران در گوگل مطرح می شود، ایده هایی هستند که برای تولید محتوا شما باید از آن ها استفاده کنید. در واقع شما پاسخی برای پرسش و جستجوی دیگران تولید می کنید و از این طریق آن ها در هنگام پیدا کردن نتیجه جستجوی خود، وارد پیج یا وب سایت شما خواهند شد. خب! برویم سراغ روش های ایده یابی برای تولید محتوا:
پیشنهاد مطالعه : تولید محتوای صوتی باکیفیت
- جستجوگر Google
راحت ترین و در دسترس ترین ابزار برای ایده یابی جستجوگر گوگل است. مثلا اگر شما در قسمت جستجوی گوگل، واژه بازاریابی یا حتی آچار را سرچ کنید، کلی ایده متفاوت دریافت خواهید کرد.
- ابزار Keyword Tools
با ورود به ابزار Keyword Tools، کافی است در بخش سرچ، حتی به زبان فارسی، کلمه مورد نظر خود را سرچ کنید. مثلا کلمه قورمه سبزی یا موتور ماشین را سرچ کنید؛ کلی ایده جذاب برای تولید محتوا در این ابزار دریافت می کنید.
- ابزار KEYWORD PLANNER
بهترین گزینه برای ایده یابی به صورت تخصصی ابزار KEYWORD PLANNER گوگل است که آمار دقیقی از جستجوی کلمات به شما می دهد. با سرچ کلمات مورد نظر، مثلاً دیجیتال مارکتینگ یا هر کلمه دیگری، تعداد زیادی ایده و میزان سرچ این کلمات را دریافت می کنید.
حالا به دنبال تولید محتوا باشید؛ البته شرایط سئو و جذابیت در تولید، را فراموش نکنید.