چگونه کاربران شبکه های اجتماعی را به چالش بکشیم؟

چگونه کاربران شبکه های اجتماعی را به چالش بکشیم؟

🌺 یکی از روش های دیده شدن برندها و جلب توجه کردن در شبکه های اجتماعی، به چالش کشیدن کاربران است.

سلام به دوستان همیشگی لاین استور؛ مشاور و مجری آموزش و تبلیغات در شبکه های اجتماعی؛در این مقاله قصد داریم، این موضوع مهم را مورد بررسی قرار دهیم.

به چالش کشیدن کاربران

تعامل بشتر با کاربران شبکه های اجتماعی، نیازمند این است که آن ها را به چالش بکشید. درج نظرسنجی، یکی از روش های موثر برای تعامل با کاربران است. نظرسنجی در رابطه با خدمات و محصولاتی که ارائه می دهید، همچنین در رابطه با محتواهای تولید شده، می تواند شما را از میزان رضایت کاربران، سلیقه آن ها و نوع محتوا و خدمات مورد علاقه آن ها مطلع سازد.

شبکه های اجتماعی
شبکه های مجازی

برگزاری مسابقات متنوع و جذاب

یکی از جذابترین روش ها برای به چالش کشیدن کاربران، برگزاری مسابقات مختلف در رابطه با موضوع مورد نظر می باشد. بر اساس نوع کسب و کار، خدمات، محصولات و یا موضوع، مسابقات جداب و متنوعی طراحی می شوند.

مسابقات متنوعی را می توان بر اساس ذائقه کاربران طراحی کرد. تشویق کاربران به کامنت گذاشتن، جمع آوری لایک،  اشتراک عکس با محصول مورد نظر، تگ کردن افراد دیگر در زیر پست مورد نظر، هشتگ گذاری با نام برند مورد نظر و … از مسابقات متنوعی است که برای دیده شدن برند و محصول خود می توانید استفاده کنید.

البته لازم به یادآوری است که مسابقه باید آسان باشد تا کاربران زیادی تمایل به شرکت در آن داشته باشند و به راحتی بتوانند آن را انجام دهند. همچنین مراحل مسابقه نیز نباید طولانی باشد. برای طراحی مسابقه باید هوشمندانه رفتار کرد، تا علاوه بر ترغیب مخاطبان به شرکت در آن، انجام آن برای آن ها آسان باشد.

مسابقات می تواند، به صورت هفتگی یا ماهیانه و یا در مناسبت های خاصی برگزار شود. جوایز تعیین شده بهتر است به کسب و کار شما مرتبط باشید، حتی می توانید با نظرسنجی از سلیقه مخاطبان در رابطه با نوع جایزه اطلاع کسب کنید.

چگونه کاربران شبکه های اجتماعی را به چالش بکشیم؟

هشتگ گذاری مرتبط با برند

هشتگ گذاری در زیر محتواهای ارسالی بسیار اهمیت دارد، بر اساس نوع برند و یا محصول خود می توانید، هشتگی متفاوت، کوتاه و غیرتکراری تعیین کنید و از شرکت کنندگان بخواهید آن را استفاده کنند.

با اهدای جوایز، تهیه فیلم یا عکس از برندگان، اعتماد کاربران را به خود جلب کنید، زیرا هدف اصلی از برگزاری مسابقات جلب نظر کاربران و اعتماد سازی است.

شما نیز می توانید با برگزاری مسابقات متنوع و مرتبط با موضوع مورد نظر خود، مخاطبان خود را به چالش بکشید و تعامل موثری با آن ها داشته باشید، که مطمئناً در صورت برگزاری درست مسابقه، به طور موثری محصول یا کسب و کار و یا برند شما در شبکه های اجتماعی دیده خواهد شد.

در صورتی که تمایل به دیده شدن برند و افزایش فروش محصولات خود دارید، یا به دنبال بازاریابی و تبلیغات تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی هستید، مجموعه لاین استور با مشاوران متخصص در کنار شماست. این مجموعه در دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی، دوره های آموزشی جامع در رابطه با بازاریابی، تبلیغات، کسب درآمد و توسعه کسب و کارها در شبکه های اجتماعی ارائه می دهد. شرکت در این دوره ها، کمک بسیار زیادی به افزایش درآمد و پیشرفت های اقتصادی در شبکه های اجتماعی می نماید.

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)