سفارش دایرکت تبلیغاتی هدفمند در اینستاگرام

سفارش دایرکت تبلیغاتی هدفمند در اینستاگرام

پادکست سفارش دایرکت تبلیغاتی هدفمند در اینستاگرام ؛ بشنوید :

 

 

سلام به همراهان همیشگی لاین استور، یه خبر خوب!! بازم پنل ممبر و فالوور لاین استور سرویس جدید ایجاد کرد. این سرویس خوب و با کیفیت سرویس دایرکت اینستاگرام هست، که یکی از بهترین و هدفمندترین سرویس هاست و با سفارش این سرویس همکاران ما پیام تبلیغاتی شما رو به دایرکت های مختلف و حتی دلخواه خودتون ارسال میکنن.

سفارش دایرکت تبلیغاتی هدفمند در اینستاگرام

شما می توانید سفارش دایرکت تبلیغاتی هدفمند برای اینستاگرام را از پنل ممبر فالوور و نوتیفیکیشن لاین استور خریداری نمایید. اما قبل از معرفی سرویس های موجود در پنل ممبر فالوور و نوتیفیکیشن لاین استور، به بررسی دایرکت مارکتینگ (بازاریابی مستقیم) می پردازیم.

بازاریابی مستقیم (Direct Marketing) چیست؟

بازاریابی مستقیم یا دایرکت مارکتینگ نوعی کمپین تبلیغاتی است که به دنبال دستیابی به اقدامی خاص در یک گروه منتخب از مصرف کنندگان (مانند سفارش ، بازدید از فروشگاه یا وب سایت یا درخواست اطلاعات) در پاسخ به اقدام ارتباطی انجام شده توسط بازاریاب است. این ارتباطات می تواند فرمت های مختلفی مانند پست کردن ایمیل، بازاریابی از راه دور، نقطه فروش و غیره داشته باشد.

یک جنبه اساسی در بازاریابی مستقیم یا دایرکت مارکتینگ این است که پاسخ مصرف کننده قابل اندازه گیری است: به عنوان مثال ، اگر تخفیفی را برای یک فروشگاه آنلاین ارائه می دهید، باید نوعی کوکی یا پیکسل را درج کنید تا به شما اطلاع دهد که کاربر از کد استفاده کرده است.

اشکال دیگر دایرکت مارکتینگ

  • شبکه های اجتماعی
  • بازاریابی تلفنی
  • فروش مستقیم

لیست فرم های دایرکت مارکتینگ (بازاریابی مستقیم) به همین جا ختم نمی شود. برخی دیگر از انواع بازاریابی که مشاغل می توانند استفاده کنند عبارتند از:

شبکه های اجتماعی

مشاغل از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام مخاطبان خود را ارتقا و رشد می دهند. شبکه های اجتماعی همچنین به صاحبان مشاغل کمک می کنند تا در مورد محصولات خود از طریق نظرات بازخورد بگیرند.

یکی از درخواست هایی که اکثر کاربران دارند و می توان به آن اشاره کرد خرید فالوور و لایک اینستاگرام، خرید فالوور با کیفیت و از خدمات تلگرام می توان به خرید ممبر تلگرام با کیفیت اشاره کرد اگر می خواهید کمترین ریزش را داشته باشید مهم ترین اصل که باید رعایت کنید تولید محتوای با کیفیت است تا کاربران با تمایل خود شما را دنبال کنند.

بازاریابی تلفنی

این روش شامل تماس تلفنی با مشتریان بالقوه در تلاش برای فروش خدمات یا محصولات خاص است که یک ابزار عالی برای یافتن چشم اندازها و پیگیری کمپین های بازاریابی است.

فروش مستقیم

این روش مستلزم ارسال نامه ای است که برند ها، محصولات و خدمات را تبلیغ می کند. پست الکترونیکی مستقیم شامل کاتالوگ ها، پست کننده های پاکت نامه و کارت پستال می شود.

مزایای دایرکت مارکتینگ

دایرکت مارکتینگ یا بازاریابی مستقیم به شما امکان می دهد محصول یا خدمات خود را مستقیماً به مخاطبان خود ارائه دهید و نتایج را سریع اندازه بگیرید. البته این تنها مزیت این روش نیست. در ادامه مزیت های دایرکت مارکتینگ را با هم مرور می کنیم.

  1. تقسیم بندی و هدف گذاری بالا

یکی از مزایای بزرگ این نوع بازاریابی این است که شما می توانید با پیام های شخصی شده به مخاطبان خاص خود دسترسی پیدا کنید. اگر می خواهید موفق شوید، باید وقت بگذارید، تحقیق کنید و کاربرانی را که به احتمال زیاد به مشتری تبدیل می شوند شناسایی کنید و بنابراین تلاش خود را به سمت اقداماتی هدایت کنید که واقعاً موثر هستند.

  1. بودجه بازاریابی خود را بهینه کنید.

از طریق دایرکت مارکتینگ به مخاطبان خاص توجه می کنید و این موضوع این امکان را برای شما فراهم می کند تا با بودجه محدود، اهداف واقع بینانه ای تعیین کرده و فروش خود را بهبود بخشید. اگر کمپین مستقیم خود را به درستی بهینه کنید، تنها با درصد کمی از هزینه تبلیغات سنتی به نتیجه خواهید رسید.

  1. فروش خود را با مشتریان فعلی و قبلی افزایش دهید.

دایرکت مارکتینگ به شما امکان می دهد با مشتریان فعلی خود ارتباط برقرار کنید و در عین حال ارزش آفرینی را ادامه دهید. همچنین به شما امکان می دهد با مشتریان قدیمی ارتباط برقرار کرده و فرصت های جدید فروش ایجاد کنید.

  1. استراتژی های وفاداری خود را ارتقا دهید.

تماس مستقیم با مشتریان به شما امکان می دهد تبلیغات، ایمیل ها و پیشنهادات خود برای ایجاد پیوند فوری را سفارشی کنید. برای به حداکثر رساندن نتایج، می توانید روش های بازاریابی مستقیم خود را با برنامه وفاداری خود ترکیب کنید.

  1. فرصت های جدید تجاری ایجاد کنید.

بازاریابی مستقیم به شما این امکان را می دهد تا در هر زمان با خواسته های بازار سازگار شوید و به طور موثرتری پاسخ دهید.

  1. آزمایش و نتایج را تجزیه و تحلیل می کند.

کمپین های پاسخ مستقیم به شما این امکان را می دهند تا نتایج خود را مستقیماً اندازه بگیرید. از فرصت استفاده کنید و بیشترین آزمایش را انجام دهید و در زمان واقعی تصمیم بگیرید.

یه خبر خوب دیگه اینکه سرویس دایرکت اینستاگرام انواع مختلفی داره که عبارتند از:

  1. ارسال به اکانت های تصادفی ایرانی

در این نوع سرویس دایرکت اینستاگرام ما پیام تبلیغاتی شما رو به طور تصادفی برای اکانت های ایرانی میفرستیم.

  1. ارسال به اکانت های تصادفی خارجی

در این نوع سرویس دایرکت اینستاگرام ما پیام تبلیغاتی شما رو به طور تصادفی برای اکانت های خارجی میفرستیم.

  1. ارسال به اکانت های دلخواه

در این نوع سرویس دایرکت اینستاگرام ما پیام تبلیغاتی شما رو به لیست اکانت های دلخواه خودتون میفرستیم.

  1. ارسال به اکانت های ایرانی بر اساس شهر و منطقه

در این نوع سرویس دایرکت اینستاگرام ما بر اساس خواست شما پیام تبلیغاتتون رو به اکانت های شهر و منطقه دلخواهتون ارسال میکنیم.

  1. ارسال به اکانت های ایرانی بر اساس فالوور های پیج هدف

در این نوع سرویس دایرکت اینستاگرام ما پیام تبلیغاتی شما رو به اکانت های فالور های پیج های هدف یا پیج های مرتبط با شما که فالوور هاشون میتونن مخاطب و مشتری شما هم باشن ارسال میکنیم.

  1. ارسال به اکانت های ایرانی بر اساس جنسیت

در این نوع سرویس دایرکت اینستاگرام ما بازم به دلخواه شما و با توجه به جنسیت مشتری هاتون پیام تبلیغاتتون رو  فقط برای خانوم ها یا فقط برای آقایان ارسال میکنیم.

  1. ارسال به اکانت های ایرانی بر اساس موضوع

در این نوع سرویس دایرکت اینستاگرام ما پیام تبلیغاتی شما رو برای پیج ها یا اکانت های ایرانی که موضوعات دلخواه شمارو دارن میفرستیم، برای مثال: فقط برای پیج های آرایشی یا مرتبط با آرایش یا…

  1. ارسال به اکانت های خارجی بر اساس موضوع

در این نوع سرویس دایرکت اینستاگرام ما پیام تبلیغاتی شما رو برای پیج ها یا اکانت های خارجی که موضوعات دلخواه شمارو دارن میفرستیم، برای مثال: فقط برای پیج های Makeup یا مرتبط با Makeup یا…

  1. ارسال به اکانت بر اساس لایک کننده های پست هدف

این نوع سرویس دایرکت اینستاگرام ، یه نوع خاص و تخصصی هست و با سفارش این نوع سرویس ما پیام تبلیغاتی شما رو به اکانت هایی که پست هدفتون(هر پستی که فکر میکنید مشتریان شما ممکنه ببینن) رو لایک کردند میفرستیم.

سفارش دایرکت تبلیغاتی هدفمند در اینستاگرام

خلاصه که سرویس به این پروپیمونی رو هیچ جا پیدا نمیکنید

 

سفارش دایرکت تبلیغاتی هدفمند در اینستاگرام

اینجا جا داره یه دوره عالی رو معرفی کنیم. این دوره برای کسانیکه میخوان کسب و کارشون رو در شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام راه اندازی کنند مناسبه 😎 با این دوره میتونین صفحه اینستاگرامتون رو برای کسب و کار راه اندازی کنین. اگه هم پیج دارین اونو بهینه سازی کنین 😎

 

شرکت در دوره اینستاگرام برای کسب و کار

 

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    363 دیدگاه ها

    1. سلام من یه سوال داشتم تبلیغ در پیج های اینستاگرام باید چجوری باشه؟ یعنی چیکار کنیم که مخاطب بیشتری جذب بشه؟

    2. امیرمهدی رجبی موجب

      درود .. ببخشید تبلیغ در پیج های اینستاگرام از چند تومن شروع میشه؟ من بیشتر همین دایرکت رو لازم دارم…

    3. فاطمه سادات حسینی

      نظرتون راجب تبلیغات گسترده اینستاگرام چیه و ایا این قرعه کشی های اینستا واقعیه؟

      • سلام فاطمه جان
        بسته به هدفی که دارید میتونه گزینه خوبی باشه ،در واقع قبل از هر تبلیغی باید هدفت رو مشخص کنی و با توجه به اون نوع تبلیغات رو انتخاب کنی
        برای این موضوع که فرمودین قرعه کشی ها واقعی هست یا نه راستش برای بعضی پیج ها واقعیت داره و بعضی ها هم این طور نیست
        سابقه پیج رو بررسی کنید راحت تر میتونید تصمیم بگیرید

    4. سلاممممم خسته نباششششین میخوام برای یکی از پست های اینستام لایک فیک بزنین میشه؟ سرویس های تبلیغاتی اینستاگرام چیا هستن؟

      • سلام خانم هاشمی عزیز
        برای سرویس لایک چند نوع پکیج داریم که بسته به نیازتون میتونید سفارش انجام بدین
        سرویس های ارائه شده برای اینستاگرام شامل این دسته بندی ها هست
        فالوور اینستاگرام
        لایک اینستاگرام
        ویو اینستاگرام
        کامنت اینستاگرام
        استوری اینستاگرام
        رای / نظرسنجی / مسابقه اینستاگرام
        پاپ آپ پست / اکسپلور /رتبه اینستاگرام
        ایمپرشن / ذخیره /ریچ اینستاگرام
        تلویزیون IGTV اینستاگرام
        لایو Live اینستاگرام
        منشن اینستاگرام
        دایرکت اینستاگرام

    5. چرا فالور اینستا اینقدر فیک داره من میخوام یکی برام تبلیغات اینستاگرام انجام بده شما کسیو دارید؟

    6. سلام عرض شد
      یه سوال داشتم الان خودمون باید بهتون بگیم کدوم یکی از این سرویس ها برامون هدفمند یا خودتونم میتونید برامون مشخص کنید؟

    7. سلام . می خواستم بپرسم که سرویس هایی که شما ارائه میدین تحت عنوان تبلیغات هدفمند اینستاگرام برای شرکت ها و سازمان های بزرگ مناسب تره یا کسب و کارهای کوچک؟؟ نقش تبلیغات هدفمند اینستاگرام برای کدوم پررنگ تره؟؟

    8. سلام . اگه از سرویس های تبلیغاتی اینستاگرام تون استفاده کنم چقد طول میگشه پست هام برن اکسپلورر؟ بنده پیج زعفران دارم و رقیب هم که زیاد…

      • سلام و درود

        کاری که باید شما انجام بدین اینه که تعامل با کاربراتون رو زیاد کنید
        یکی از عواملی که باعث میشه پست شما به اکسپلور بره همین تعامل هست
        بعلاوه اینکه سعی کنید ساعتی پست بزارید که تعداد بیشتری از فالورهای شما انلاین هستن که به پست شما واکنش نشون بدن
        اگه برید سمت بلاگری هم میتونید نتبجه بهتری بگیرید

    9. رضا حکم آبادی

      سلام یه سرویس مناسب برای تبلیغات گسترده اینستاگرام میشه بهم معرفی کنید؟

    10. میشه لطفا بگید تبلیغ در پیج های اینستاگرام بهتره یا تبلیغات هدفمند مثل همین دایرکت یا منشن هدفمند

      • سلام و درود
        همون طور که بارها توی کامنت ها به بقیه دوستان توضیح دادم ابتدا هدف از تبلیغات چیه
        تا بتونید بهترین گزینه رو برای تبلیغات انتخاب کنید
        اما توصیه من به شما و بقیه دوستان این هست که ابتدا تبلیغات رو توی مقیاس کوچیک انجام بدین اگر نتیجه ای که میخاستین حاصل شد اون تبلیغ رو توی مقیاس بزرگتر انجام بدین

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)