کد شارژ هدیه به ایمیل شما ارسال خواهد شد

مایلم پیشنهادات لاین استور برایم ارسال شود
افزایش ممبر و فالوور شبکه های اجتماعی
برخورد صحیح با مشتریان ناراضی
برخورد صحیح با مشتریان ناراضی

برخورد صحیح با مشتریان ناراضی

5
(1)

🌺 اگر از طریق فضای مجازی در حال درآمد زایی و تبلیغ کسب و کار خود هستید، قبل از هر چیز لازم است بدانید، که ارتباط صحیح با مشتریان یکی از مهمترین رازهای موفقیت شما است.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که مشتریانی ناراضی در سایت یا صفحه کسب و کار خود داشته باشید، و به دنبال روشی صحیح برای برخورد با آن ها باشید.

سلام به دوستان همیشگی لاین استور؛ مشاور و مجری آموزش و تبلیغات در شبکه های اجتماعی؛  این مطلب برای کمک به شما نوشته شده است، بهتر است تا انتها مطالعه بفرمایید.

تمام درآمدهای شما وابسته به حضور مشتری است!

تصور کنید که فروشگاهی چه در فضای مجازی و چه در زندگی واقعی، فاقد مشتری باشد، آیا عملاً این فروشگاه می تواند به کسب و کار بپردازد. در واقع مشتری با صرف هزینه خود به درآمدزایی شما کمک می نماید.

این مشتری است که با خرید، به شما امکان می دهد تا هزینه های زندگی خود را بتوانید تامین نمایید. بنابراین اگر در مورد مشتری، غیر از این فکر می کنید، بهتر است تجدیدنظر کنید.

زمانی که تفکر صحیحی در رباطه با مشتری داشته باشید، ناخودآگاه در رابطه با رفتار صحیح با آنها فکر شده عمل می کنید. و در برخورد با مشتریان ناراضی راهکارهای درستی را به کار می برید.

دو نوع مشتری ناراضی ممکن است داشته باشید!

برخی از مشتریان ناراضی بدون اینکه، نارضایتی خود را بیان کنند، ممکن است شما را ترک کنند. اما برخی از افراد ناضایتی خود را بیان می کنند که برای شما جای امیدواری دارد. زیرا وقتی این افراد به شما شکایت می کنند، یعنی در صورت برطرف شدن مشکل، هنوز تمایل دارند که از شما کالای مورد نظر خود را خریداری نمایند.

بنابراین با مشتریان ناراضی با احترام برخورد کنید. گوش کردن همراه با آرامش به شکایت مطرح شده، این اطمینان را به آن ها  می دهد، که حل مشکل برای شما مهم است و نظر مشتریانتان برای شما دارای اهمیت می باشد.

 

برخورد صحیح با مشتریان ناراضی
برخورد صحیح با مشتریان ناراضی

 

در حل مشکل سرعت عمل داشته باشید!

احترام گذاشتن و پذیرفتن شکایت یک مشتری ناراضی، گام اول برای حل مسئله است. البته باید برای ارائه خدمات و رفع مشکل پیش آمده به سرعت وارد عمل شوید. دلیل نارضایتی وی را بپرسید و حتما جبران کنید. فروشندگان آگاه، با پذیرش اشتباه خود، آن را دوباره تکرار نمی کنند.

در صورتی که مجدداً این مشتری ها را ملاقات کردید، با احترام با آن ها برخورد کنید. زیرا این مشتری راضی می تواند با بیان برخورد احترام آمیز شما، به صورت رایگان برای کسب و کار شما، تبلیغ کند.

سخن آخر اینکه…

زمانی که وارد حرفه و کسب و کاری می شوید که مستقیما با مشتری ارتباط دارید، قبل از هر چیز باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرید و برای برخورد با مشتریان ناراضی به صورت صحیح آماده باشید. همیشه احترام، احترام می آورد.

با پذیرش شکایت، عذرخواهی و رفع کردن دلیلی که باعث نارضایتی مشتری شده است، نه تنها وی را به یک مشتری ثابت تبدیل می کنید، بلکه او به تبلیغ کننده ای رایگان برای کار شما تبدیل می شود.

این مطلب مفید بود؟

برای امتیاز دادن به این مطلب از راست به چپ ستاره بدهید !

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا : 1

اولین کسی باشید که به این مطلب ستاره می دهد

این مطلب را مفید میدانید...

برای ارتقاء این مطلب نظر بدهید

پیشهادتان به نویسنده و مدیر سایت

درباره‌ی مهندس حیدری پشتیبان لاین استور

با عرض سلام و خسته نباشید . من سید حسین حیدری هستم . دانش آموخته مهندسی اقتصاد مدتی در زمینه تبلیغات، فروش و پشتیبانی گروه ها، سایت ها، ربات های تلگرامی و ... فعالیت داشتم و در حال حاضر در زمینه پشتیبانی سایت ها و فروشگاه های اینترنتی، تبلیغات شبکه های اجتماعی، نویسندگی و طراحی سایت فعالیت دارم. با آرزو موفقت برای شما .

اینو دیدی ؟

پانزده نکته در مدیریت زمان از برایان تریسی

پانزده نکته در مدیریت زمان از برایان تریسی

0 (0) پانزده نکته در مدیریت زمان از برایان تریسی   سلام به لاین‌استوری‌های عزیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پنل کاربری

پنل ادمین

پنل بازاریاب

پنل همکار طلایی

پنل نمایندگی مجاز

پنل نمایندگی ریبرند

پنل نمایندگی ویژه