بازاریابی ویروسی چیست؟
بازاریابی ویروسی چیست؟

بازاریابی ویروسی چیست ؟

برای بازاریابی ویروسی موفق اول باید محتوای جذاب و خلاقانه تولید کنید و سپس به انتشار آن بپردازید. حتما شما هم با بنده موافق هستید که بهترین ابزار برای ارائه این محتوای جذاب و خلاقانه، اینترنت و شبکه های اجتماعی هستند.

🌺 شاید اگر برای اولین بار این اصطلاح را بشنوید، با خود فکر کنید، که ویروس و بازاریابی؛ چه ارتباطی با هم دارند.

سلام به دوستان همیشگی لاین استور؛ مشاور و مجری آموزش و تبلیغات در شبکه های اجتماعی؛  اگر شما هم به پیشرفت کسب و کار خود می اندیشید و به دنبال روش های تبلیغاتی موثر برای نمایش محصول یا خدمات خود می گردید، پیشنهاد می کنیم، این مطلب را مطالعه نمایید.

بازاریابی ویروسی
بازاریابی ویروسی چیست

بازاریابی ویروسی- بازاریابی دهان به دهان

اگر هنوز به نامگذاری این روش بازاریابی فکر می کنید، باید گفت که یک ویروس از امکانات سلول میزبان استفاده می کند تا بتواند تکثیر شود و در نهایت سلول میزبان را در اختیار خود قرار می دهد و از یک فرد به فرد دیگر سرایت می کند.

در بازاریابی ویروسی نیز، از شبکه مشتریان برای بازاریابی دهان به دهان استفاده می شود. یعنی پیام ها و محتواهایی که محصول یا کسب و کار خاصی را تبلیغ می کنند، بدون پرداخت هیچ هزینه ای برای تبلیغات، بین افراد جامعه دست به دست می شوند.

بهترین و متداول ترین روش برای بازاریابی ویروسی استفاده از شبکه های اجتماعی است که میلیون ها نفر از سراسر جهان در آن ها حضور دارند و روز به روز بر تعداد کاربران آن ها افزوده می شود. انواع مطالب و اطلاعات جذاب، به سرعت در این فضاها دست به دست می شوند، به همین دلیل بستری بسیار مناسب برای بازاریابی ویروسی می باشند.

 

بازاریابی ویروسی چیست؟
بازاریابی ویروسی چیست؟

 

ویژگی های بازاریایی ویروسی موفق

همانطور که بیان شد، در روش بازاریابی ویروسی، تبلیغات یک محصول به گونه ای انجام می شود که دهان به دهان بچرخد و افراد آن تبلیغ را که می تواند متن، فیلم یا صوت باشد، در شبکه های اجتماعی دست به دست کنند یا برای دیدن آن، افراد زیای به سایت مورد نظر مراجعه نمایند.

برای بازاریابی ویروسی موفق اول باید محتوای جذاب و خلاقانه تولید کنید و سپس به انتشار آن بپردازید. حتما شما هم با بنده موافق هستید که بهترین ابزار برای ارائه این محتوای جذاب و خلاقانه، اینترنت و شبکه های اجتماعی هستند.

البته جذاب بودن، در کنار ارزشمند بودن محتوا، باعث می شود تا کاربران و افراد بازدیدکننده، تمایل داشته باشند، تا محتوای تبلیغاتی شما را به اشتراک بگذارند. برگزاری مسابقات مختلف یا ارائه خدمات رایگان، اثر بسیار مطلوبی بر موفقیت در روش بازاریابی ویروسی دارند.  

اینکه شما به صورت رایگان کسب و کاری را تبلیغ کنید و از آن ها بخواهید، همین کار را برای شما انجام بدهند، باعث ویروسی شدن بازاریابی شما می شود. یکی از روش های رسیدن به موفقیت در بازاریابی ویروسی این است که مشتریان را تشویق کنید، تا با فروش تعداد خاصی از محصول، مالک بخشی از مبلغ حاصل از فروش شوند.

سخن آخر اینکه…

بازاریابی ویروسی زمانی موفقیت آمیز است که نیازهای مخاطبین را به خوبی درک کنید و از سلایق و ذائقه آن ها اطلاع پیدا نمایید. در این صورت با ارائه محتوایی جذاب و با خلاقیت بالا، از طریق شبکه های اجتماعی، می توانید به راحتی تبلیغ محصول خود را به دست مشتریان بسپارید.

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)