بازاریابی دهان به دهان

بازاریابی دهان به دهان

🌺 بازاریابی ویروسی در دنیای خارج از فضای مجازی، به نام بازاریابی شبکه ای یا بازاریابی دهان به دهان شناخته می شود. با گسترش فضای مجازی و حضور میلیون ها کاربر در شبکه های اجتماعی، فرصتی مناسب برای بازاریابی دهان به دهان در دنیای دیجیتال فراهم شده است.

سلام به دوستان همیشگی لاین استور؛ مشاور و مجری آموزش و تبلیغات در شبکه های اجتماعی؛ در این روش که یکی از روش های بسیار موفق در زمینه بازاریابی است، محتوای تولید شده به قدری برای کاربران جذاب است که محتوا یا پیام مورد نظر را با دیگران به اشتراک می گذارند و آن ها نیز آن پیام را برای دیگر افراد ارسال می کنند.

پیام مورد نظر دهان به دهان می چرخد و به نوعی مشابه ویروس در شبکه های اجتماعی تکثیر می شود. به بازاریابی دهان به دهان در شبکه های اجتماعی، بازاریابی ویروسی می گویند. به همین دلیل اگر این روش بازاریابی به طور درست استفاده شود، تاثیر بسیار زیادی در دیده شدن برند یا محصول دارد.

بازاریابی-دهان-به-دهان-
بازاریابی-دهان-به-دهان- چیست

شبکه های اجتماعی، بهترین ابزار بازاریابی دهان به دهان

در بازاریابی ویروسی نیز، از شبکه مشتریان برای بازاریابی دهان به دهان استفاده می شود. یعنی پیام ها و محتواهایی که محصول یا کسب و کار خاصی را تبلیغ می کنند، بدون پرداخت هیچ هزینه ای برای تبلیغات، بین افراد جامعه دست به دست می شوند.

بهترین و متداول ترین روش برای بازاریابی ویروسی استفاده از شبکه های اجتماعی است که میلیون ها نفر از سراسر جهان در آن ها حضور دارند و روز به روز بر تعداد کاربران آن ها افزوده می شود. انواع مطالب و اطلاعات جذاب، به سرعت در این فضاها دست به دست می شوند، به همین دلیل بستری بسیار مناسب برای بازاریابی ویروسی می باشند.

بازاریابی-دهان-به-دهان-
بازاریابی-دهان-به-دهان- چیست

تولید محتوای متنوع برای بازاریابی دهان به دهان

زمانی که محتوای ویدئویی، متن یا صوتی خاص برای کاربران شبکه های اجتماعی جذاب باشد و مورد توجه آن ها قرار بگیرید، شروع به انتشار آن در بین دیگران کاربران می کنند. دراین روش بازاریابی بر اساس نوع محصول، سن و جنس مخاطب و نوع شبکه اجتماعی می توان انواع محتواهای ویدئویی، متن، پادکست، انیمیشن، توئیت، تصویر و… را تولید و منتشر کرد.

محتوا می تواند به صورت متن یا فیلم طنز و یا حاوی تکه کلام های معروفی باشد که برای مخاطبان جذاب باشد و ارزش اشتراک گذاری را داشته باشد.در صورتی که این محتوا حامل تبلیغات برای برند یا محصولی خاص باشد، همزمان با دست به دست شدن آن، با سرعت زیاد و با هزینه پایین، محصول یا برند مورد نظر تبلیغ می شود. فرصتی مناسب که خارج از دنیای دیجیتال به صرف زمان، هزینه های مالی زیاد و نیروی کار توانمند و آموزش دیده نیاز دارد.

اگرچه این روش بازاریابی در نگاه اول بسیار آسان به نظر می رسد، اما پیچیدگی هایی دارد که در صورت استفاده اشتباه، می تواند نتیجه عکس به دنبال داشته باشد. به همین دلیل در دنیای پررقابت امروز، نیاز دارید تا مشاوره ای متخصص در کنار شما باشد.

لاین استور مجموعه ای از مشاوران متخصص در زمینه بازاریابی، تبلیغات و توسعه کسب و کارها در شبکه های اجتماعی است که شما را در رسیدن به اهداف، دستیابی به موفقیت در توسعه و بهبود کسب و کار، افزایش درآمد و دیده شدن برند و محصولات تان، در شبکه های اجتماعی یاری می رساند.

About کارشناس لاین استور پشتیبان لاین استور

با عرض سلام و خسته نباشید . من پشتیبان لاین استور هستم . با آرزو موفقت برای شما عزیزان.

اینو دیدی ؟

آموزش SWOT و زمان استفاده از آن

آموزش SWOT و زمان استفاده از آن

سلام به همراهان همیشگی لاین استور، همراه ما باشید با آموزش SWOT یعنی نحوه تصمیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنل کاربری

پنل ادمین

پنل بازاریاب

پنل همکار طلایی

پنل نمایندگی پایه

پنل نمایندگی ریبرند

پنل نمایندگی ویژه

پنل نمایندگی طلایی