ایجاد شبکه های اجتماعی و تبلیغ در آن ها چه مزیت هایی دارد؟

ایجاد شبکه های اجتماعی و تبلیغ در آن ها چه مزیت هایی دارد؟

🌺 شبکه های اجتماعی که در ابتدا با هدف برقراری ارتباط و انتشار اخبار و اطلاعات راه اندازی شده اند، امروزه به عنوان ابزاری بسیار مناسب برای تبلیغ و بازاریابی مورد استفاده قرار میگیرند.

سلام به دوستان همیشگی لاین استور؛ مشاور و مجری آموزش و تبلیغات در شبکه های اجتماعی؛ در این مطلب مزیت های تبلیغ در شبکه های اجتماعی بیان می شود.

پادکست ایجاد شبکه های اجتماعی و تبلیغ در آن ها چه مزیت هایی دارد ؛ بشنوید :

 

 

دسترسی آسان به شبکه های اجتماعی

یکی از ویژگی های شبکه های اجتماعی که باعث شده، کاربران زیادی را به خود جذب کند، دسترسی آسان به این فضا می باشد. در حال حاضر با داشتن تلفن همراه هوشمند، به راحتی می توان به شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی دسترسی داشت.

با اتصال به اینترنت، رد هر زمان و هر مکانی که باشید، می توانید وارد شبکه های اجتماعی شده و با کاربران زیادی در ارتباط باشید. به همین دلیل این شبکه ها برای تبلیغات مکانی بسیار مناسب هستند. شما با دسترسی به شبکه های اجتماعی می توانید به راحتی کسب و کار، مهارت، خدمات و تخصص خود را تبلیغ نمایید، حتی در مترو و اتوبوس و در هر ساعتی از شبانه روز که باشید.

 

ایجاد شبکه های اجتماعی و تبلیغ در آن ها چه مزیت هایی دارد؟

 

کم هزینه بودن تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تا چند سال قبل، انجام تبلیغات و بازاریابی محصولات و خدمات مختلف، نیاز به پرداخت هزینه های سنگین به رسانه ها از جمله تلویزیون، رادیو، روزنامه و یا بیلبوردهای سطح شهر داشت. همچنین برای هر تبلیغ مدت زمان محدودی در نظر گرفته می شد.

اما برای تبلیغ در شبکه های اجتماعی، بیشترین هزینه ای که می کنید، صرف زمان است. شما با هزینه بسیار پایین می توانید یک صفحه در شبکه های اجتماعی داشته باشید، و با مدیریت خود، برای همیشه کسب و کارتان را تبلیغ نمایید.

اگرچه می توانید از متخصصان در این زمینه نیز بهره مند شوید، اما بازهم هزینه آن بسیار کمتر از روش های سنتی است. افراد می توانند محتواهای ویدئویی، پادکست، متن، عکس نوشته و… در رابطه با خدمات و معرفی محصول تهیه کرده و آن را در سایت قرار دهند. از این پس هزاران و حتی میلیون ها نفر، می توانند تبلیغات شما را ببینند.

شناخت ذائقه مشتری

از ویژگی ها و مزیت های دیگر شبکه های اجتماعی این است، که مخاطبین در زیر تبلیغات شما، نظراتشان را ارسال می کنند. شما با پاسخ دادن به این نظرات برای خود اعتبار در بین مشتریان ایجاد می کنید. ضمن اینکه با مطالعه نظرات، ذائقه و نیاز مخاطب را می شناسید و استراتژی های خود را بر اساس آن ها تنظیم می کند.

به این ترتیب شما چیزی را ارائه می دهید، که نیاز واقعی مخاطب است، نه آنچه شما به آن فکر می کنید.

 

ایجاد شبکه های اجتماعی و تبلیغ در آن ها چه مزیت هایی دارد؟

 

سخن آخر اینکه…

شبکه های اجتماعی به علت کم هزینه بودن و دسترسی آسان محیطی مناسب برای تبلیغات انواع محصول و خدمات و مهارت های مختلف است. از سوی دیگران به خاطر همین دلایل، مشتریان نیز ترجیح می دهند از این شبکه ها برای جستجوی موارد مورد نیازشان استفاده کند.

بنابراین با تبلیغ رد شبکه های اجتماعی، به راحتی می توانید محصول خود را در پشت ویترینی بسیار بزرگ با مخاطبین بسیار زیاد قرار دهید. این امکان دیده شدن محصول و خدمات شما را تا حد قابل توجهی افزایش می دهد.

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)